HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kraljevska pošta Ujedinjenog Kraljevstva objavila je da izdaje set od 15 posebnih markica u čast jedne od najuspješnijih svjetskih pop grupa svih vremena, Spice Girls.

S više od 100 milijuna prodanih ploča tijekom tri desetljeća i devet singlova broj jedan u Velikoj Britaniji, jedan su od najuspješnijih britanskih bendova u povijesti glazbe.

poštanska marka spice girls

Poštanske markice Spice Girls izazvale su pravo ludilo u Velikoj Britaniji

Ovo je prvi put da je Royal Mail posvetio cijelo izdanje poštanske marke ženskoj pop grupi. Postale su tek šesta glazbena grupa koja se pojavljuje u izdanju namjenske marke – nakon The Beatlesa 2007., Pink Floyda 2016., Queena 2020. , The Rolling Stonesa 2022. i Iron Maidena 2023.

poštanska marka spice girls

U partnerstvu s Bravadom, odjelom za upravljanje markama i robom Universal Music Groupa, Royal Mail je blisko surađivao s bendom kako bi pažljivo pripremio i odabrao slike koje su slavile nevjerojatnu ostavštinu Spice Girls.

poštanska marka spice girls

Glavni set od 10 markica sadrži kultne slike grupnih i pojedinačnih nastupa uživo od 1997. do 2012..:

  • Spice Girls nastupaju na dodjeli nagrada BRIT, 1997., (klik),
  • Melanie Chisholm nastupa na dodjeli nagrada BRIT u Londonu 1998., (klik),
  • Spice Girls nastupaju tijekom ceremonije zatvaranja Olimpijskih igara u Londonu 2012., (klik),
  • Geri Halliwell nastupa na dodjeli nagrada BRIT u Londonu 1997.,(klik),
  • Spice Girls nastupaju u San Joseu, Kalifornija, 2007.,(klik),
  • Emma Bunton nastupa na Wembleyu u Londonu 1998.,(klik),
  • Spice Girls nastupaju u Istanbulu, 1997.,(klik),
  • Victoria Beckham nastupa tijekom turneje The Return of the Spice Girls u Madison Square Gardenu, New York City, 2008.(klik),
  • Spice Girls nastupaju u Dublinu, 1998.,(klik),
  • Melanie Brown nastupa na dodjeli nagrada BRIT u Londonu 1997.(klik).

poštanska marka spice girls

Spice Girls poštanske markice već su rasprodane!

Komplet upotpunjuje dodatnih pet maraka, predstavljenih u minijaturnom arku, s pojedinačnim slikama djevojaka sa snimanja kultnog filma Spice World. Slika je odabrana jer je savršeno prikazuje svaku od Spice Girls pojedinačno na vlastitom pečatu, ali i unutar grupne fotografije.

poštanska marka spice girls

Osnovane 1994., Spice Girls su najveća ženska grupa svih vremena, sa svjetskom rekordnom prodajom većom od 100 milijuna. Emma, Geri, Mel B, Melanie C i Victoria – poznate kao Baby, Ginger, Scary, Sporty i Posh Spice – dominirale su glazbenim ljestvicama u vrijeme kada djevojačke grupe nisu smatrane komercijalno održivima. Njihov zarazni pop zvuk i odvažna filozofija ‘Girl Power!’ promijenili su lice glazbe i nadahnuli generaciju umjetnika i obožavatelja.

poštanska marka spice girls

Spicemania je osvojila svijet 1996. objavom debitantskog singla grupe, ‘Wannabe’. Njihov utjecaj ušao je u svaki kutak modernog života. Postale su trajni simbol ere ‘Cool Britannia’, velikim dijelom zahvaljujući kultnoj haljini Union Jack koju je nosila Geri tijekom nastupa grupe na dodjeli nagrada BRIT 1997.

poštanska marka spice girls

Spice Girls su nagrađene dvjema nagradama Ivor Novello, trima nagradama BRITS – jednom od njih posebnom nagradom BRIT kao priznanje za njihova globalna postignuća – trima američkim glazbenim nagradama i četirima globalnim MTV nagradama.

poštanska marka spice girls

The Spice Girls su izjavile: “Tako smo uzbuđene što će nas slaviti Royal Mail, uz neke od najlegendarnijih i najutjecajnijih glazbenih legendi. Kad smo osnovale Spice Girls, nismo mogle ni sanjati da ćemo 30 godina kasnije biti prva ženska grupa kojoj će biti posvećena cijela kolekcija poštanskih maraka, to je Girl Power!”

poštanska marka spice girls

David Gold, direktor vanjskih poslova i politike, izjavio je: „Spice Girls bile su sila na koju se mora računati otkad su se osnovale kao grupa 1994. Ponosni smo što možemo proslaviti najuspješniju žensku glazbenu grupu ikada viđenu, ne samo zbog njihove glazbe, ali njihov trajni utjecaj na mnoge aspekte naših života.”

poštanska marka spice girls


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025