HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U svijetu bogatih i slavnih sve je normalno pa tako i odlazak u osiguravajuću tvrtku sa željom da se osigura određeni dio tijela. Neki od slavnih koji su osigurali dijelove svog tijela učinili su to prema željama klubova u kojima su igrali ili u sklopu ugovora s nekim oglašivačem, a neki su do zaključka da bi trebali osigurati glas ili noge, došli sami.

Evo nekoliko uistinu zanimljivih primjera.

Top pet: Slavni koji su osigurali dijelove svog tijela

America Ferrera: Osmijeh

celebrity hello magazine croatia hrvatska Slavni koji su osigurali dijelove svog tijela

Godine 2007. tvrtka Aquafresh White Trays sklopila je policu osiguranja od 10 milijuna dolara za osmijeh Americe Ferrere kod Lloyd’sa iz Londona dok je bila glasnogovornica tvrtke.

PROČITAJTE: Crveni tepih najvažnije filmske dodjele iznenadio je mnoge

“Itekako mi laska imati osiguran osmijeh”, rekla je America u izjavi. “To nije nešto što sam ikada zamišljala da će se dogoditi.”

Za usporedbu, osmijeh Julije Roberts osiguran je na 30 milijuna dolara.

David Beckham: Noge

celebrity hello magazine croatia hrvatska Slavni koji su osigurali dijelove svog tijela

Prije nego što se povukao iz svijeta nogometa 2013., David Beckham je 2006. osigurao svoje noge na otprilike 140 milijuna dolara preko Lloyd’sa iz Londona. Nogometni fanovi rekli bi da njegove noge toliko i vrijede.

Daniel Craig: Tijelo

celebrity hello magazine croatia hrvatska Slavni koji su osigurali dijelove svog tijela

Prvi plavokosi James Bond osigurao je – sve! Dok je 2008. snimao film o Jamesu Bondu Kvant utjehe, Daniel Craig osigurao je svoje tijelo na 9,5 milijuna dolara budući da je sam izvodio mnoge vratolomije, piše The Guardian.

Heidi Klum: Noge

celebrity hello magazine croatia hrvatska Slavni koji su osigurali dijelove svog tijela

U nedavnom intervjuu, Heidi Klum je otkrila kako su joj noge osigurane na dva milijuna dolara, a i da jedna vrijedi više od druge. Zanimljivo…

Kylie Minogue: Stražnjica

celebrity hello magazine croatia hrvatska Slavni koji su osigurali dijelove svog tijela

Tko bi mogao zaboraviti scene u zlatnim hlačicama iz spota Spinning Around? Kylie Minogue navodno ima osiguranje od 5 milijuna dolara na jedan istaknuti dio svog tijela – svoju stražnjicu.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025