Kate Hudson ovoga je tjedna iznenadila je svoje obožavatelje kada im je otkrila da je imala jako malu ulogu u božićnom klasiku Sam u kući 2 s Macaulayem Culkinom – i još uvijek je plaćena za to.
Dok se u ponedjeljak pojavljivala u svom podcastu Sibling Revelry, 44-godišnja glumica je sa svojim bratom i suvoditeljem Oliverom Hudsonom ispričala da još uvijek tu i tamo dobiva male čekove od zarade filma u kojemu se pojavila na svega nekoliko sekundi kao dijete.
Prisjećala se najranijih dana svoje karijere s kolegom bivšim dječjim glumcem Joeyjem Lawrenceom (47), koji je bio u društvu svoje braće Matthewa i Andyja.
Možete li pronaći Kate Hudson u njezinoj sceni iz Sam u kući 2?
Kate bila je nadahnuta podijeliti vlastitu priču o glumačkim počecima nakon što se Joey prisjetio svoje prve audicije za reklamu kada je imao pet godina, a u sklopu koje je morao zapamtiti poduži tekst. Naučio ga je savršeno i dobio je reklamu za Cracker Jack, što je dovelo do još 50 reklama u sljedećih godinu dana.
Ta je priča nadahnula Kate da upita Joeyja prima li još uvijek honorare od bilo koje od svojih ranih reklama.
Zatim je rekla da još uvijek zarađuje na jednoj od svojih prvih uloga, iako bi joj vjerojatno trebalo nekoliko godina da si od te zarade priušti barem čokoladicu.
Probajte je pronaći u sceni:
„Još uvijek dobivam čekove od Sam u kući 2 jer sam pjevala u zboru“, podijelila je. „Bila sam u tom zboru, i zbog toga tu i tamo dobijem po 10 centi“, dodala je, referirajući se na glazbenu scenu u filmu u kojoj ju je teško izdvojiti iz gomile druge djece i tinejdžera. Joey je priznao da dobiva još manje za svoj rani rad, što ga je navelo da se zapita isplati li se studiju uopće to što mu šalje čekove.
„Ponekad dobijem dva centa i mislim si: ‘Čekaj. Zar kuverta i papir ne koštaju više?”, našalio se. Kate je s vedrije strane dodala: ‘Barem su fer i pošteni.’
U Sam u kući 2 niste je primijetili, ali zato je Kate Hudson to nadoknadila kasnijim ulogama
Njezina je uloga bila toliko mala da nije bila ni potpisana na odjavnoj špici. Njezina službena prva uloga bila je u epizodi serije Party Of Five iz 1996., a prva veća filmska uloga bila joj je u filmu Desert Blue iz 1998. (u kojem je glumila uz mladog Caseyja Afflecka), ali Kate je postala zvijezda tek filmom Almost Famous iz 2000. godine.
Glumila je zagonetnu groupie koja prati rock bend u središtu priče, a njezino je lice bilo istaknuto na plakatu i u reklamama za film. Za tu je ulogu ostvarila i svoju za sada jedinu nominaciju za Oscara.
Kate Hudson proslavila se u filmu Almost Famous iz 2000.FOTO: Profimedia
Vijest da je Kate imala jako kratku ulogu u filmu Sam u kući 2 nije bila iznenađenje za Kateina brata Olivera, koji je bio itekako svjestan njezine karijere, iako su braća Lawrence rekla da će je dobro tražiti kada sljedeći put budu gledali kultnu komediju.
Iako je Kate imala istaknutiju glumačku karijeru s nekoliko popularnih filmova iza sebe, njezin brat također desetljećima uspješno glumi. Najpoznatiji je po tome što je bio dio glavne glumačke postave CBS-ovog sitcoma Rules Of Engagement, koji se emitirao od 2007. do 2013. (a prikazivan je i kod nas pod naslovom Pravila igre), a pojavljivao se i u važnoj ulozi u seriji Nashville.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.