HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Oni su svjesni da na svojim bankovnim računima imaju milijune dolara i svakodnevno pokazuju da od obijesti više ne znaju što s novcem. Neki od njih pravi su filantropi dok drugi troše novac na gluposti koje malo tko razumije. Može se reći da poznate osobe u Hollywoodu ne znaju povući ručnu kada je trošenje u pitanju.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Kim Kardashian (@kimkardashian)

Trošenje novca je za Kim Kardashian posebna vrsta “sporta”

Kim Kardashian žena je za koju će se cijeli svijet složiti da ne poznaje granice kada je trošenje novca u pitanju. Internet je svakodnevno prepun objava o stvarima koje poznata starleta kupuje.

Posljednja u nizu ludosti koje je Kim Kardashian kupila i za koju je svijet doznao su kante za smeće s potpisom francuskog brenda Louis Vuitton. Da, dobro čitate, kante za smeće s potpisom brenda LV.

trosenje novca kim kardashian

Trošenje novca kod Justin Biebera zabavlja fanove Batmena

Poznati kanadski pjevač ne krije da voli javne konflikte s paparazzima, ali poznato je i da pomaže beskućnicima. Njegovo ponašanje ide iz krajnosti u krajnost. Justin Bieber je potrošio više od 100 000 $ da bi svoj Cadillac pretvorio ni više ni manje nego u – Batmobile.

Justin Bieber

Justin BieberFOTO: PROFIMEDIA

Trošenje novca je kod Paris Hilton izmaklo kontroli

Ako je kod ikoga trošenje novca izmaklo kontroli, onda je to Paris Hilton.

Poznata starleta i nesuđena hotelska nasljednica svojim četveronožnim ljubimcima sagradila je kuću. Ali ne bilo kakvu kuću, sagradila je pseću vilu koja košta kao stan u Zagrebu.

Iznos od 325 000 $ bio je dovoljan da svojim najboljim prijateljima osigura sve potrebno za spavanje. Pseća vila na dva kata ima klimu, grijanje, dizajnerski namještaj i luster. Ni više ni manje nego luster – Paris izgleda smatra da je luster psima itekako potreban.

Trošenje novca kod Lady Gage svodi se na paranormalne aktivnosti

Jedna od najpoznatijih svjetskih pjevačica koja je cijelu karijeru izgradila na čudovištima te svoje fanove naziva little monsters zapravo se boji duhova. Da bi mogla mirno živjeti u svome domu, Lady Gaga kupila je detektor duhova za 50 000 $.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025