Paris Hilton se šokirala kad je ugledala svoje lice na naslovnici časopisa Playboy: Odbila je honorar od sedam znamenki i svejedno završila na naslovnici
Paris Hilton otkrila je šokantan potez Hugha Hefnera u svojim memoarima.
It-djevojka kasnih devedesetih i ranih dvijetisućitih, Paris Hilton, u svojoj biografiji ima mnoge sadržaje “škakljivog karaktera” pa je rijetko koga iznenadilo kad je 2005. godine, poput brojnih kolegica, osvanula na naslovnici časopisa Playboy.
Ipak, u svojim novim memoarima Paris tvrdi kako se šokirala kad je ugledala svoje lice na kioscima.
U knjizi “The Memoir” otkriva kako je više puta odbila ponudu Hugha Hefnera da se pojavi u njegovom časopisu.
“Hef je stvarno htio da snimim naslovnicu za Playboy,” tvrdi Paris. “Stalno mi je nudio sve više i više novca, govoreći da neću morati biti potpuno gola, već samo u toplesu. Nakon toga je rekao da mogu odjenuti koje god rublje poželim. Čak i kad mi je ponudio sedam znamenki odbila sam, jer sam znala da će moja mama poludjeti”.
Paris Hilton i Hugh Hefner na Playboyevoj zabavi 2003. godineGETTY
Paris je isprva mislila kako bi bila odlična ideja pozirati za Playboy, no kad je ideju predstavila mami Kathy, ona joj je rekla kako bi poziranje za taj poznati muški časopis bilo “zaista jeftino”.
Uz to, zbog snimke seksa s bivšim dečkom, koju je cijeli svijet imao prilike pogledati nekoliko godina prije toga, Paris je strahovala kako bi joj, nakon fotografiranja za Playboy, status djevojke sumnjiva morala bio zacementiran.
Ipak, Hugh Hefner nije htio odustati od svog cilja
2005. godine prijateljica je nazvala Paris i rekla kako joj se sviđa njezina naslovnica što je mladu glumicu u potpunosti šokiralo.
Naime, Hugh Hefner je Paris proglasio zvijezdom godine. To je značilo da je tu titulu mogao iskoristiti kao “vijest” i na naslovnici objaviti postojeću fotografiju Paris.
“Moji roditelji su bili izvan sebe od bijesa, ja sam bila u suzama, no nitko od nas mu se nije usudio suprotstaviti”, napisala je Hilton u memoarima.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.