Nova izvješća otkrivaju da je otac Taylor Swift, Scott Swift, zaradio mnogo novca kada je njezin glazbeni katalog prodan Scooteru Braunu.
Prema Music Business Worldwide, Scott Swift je zaradio 15 milijuna dolara u poslu vrijednom 300 milijuna dolara.
Otac Taylor Swift postupio na pravilan način?
Prije nego što se upustite u teorije zavjere ili anksioznu spiralu zabrinutosti oko toga kako će se Taylor Swift osjećati izdana i naći se u obiteljskom sukobu, sjednite i udahnite jer se čini da je njezin otac stvari napravio na pravi način (što znači da je prioritet dao odnosu s kćeri umjesto poslovnim besmislicama).
Izvor koji je upućen u pregovore u vezi s neprijateljskim preuzimanjem Taylorinog životnog rada koje je napravio Scooter, rekao je za Entertainment Tonight da Taylorin otac nije bio svjestan posla dok nije bio javno objavljen (a nije ni mogao ništa poduzeti jer je, kako je izvor ET-a istaknuo, izvršni direktor Big Machinea Scott Borchetta kontrolirao 90 posto dionica, tako da je lopta bila čvrsto u njegovim nogama).
Tata Swift navodno je bio pozvan da sudjeluje u vrlo tajnom sastanku dioničara o poslu prije nego što je to postala javna informacija, ali odlučio je odustati kad je čuo da će morati potpisati NDA (ugovor o povjerljivosti) koji bi ga zakonski prisilio da uskrati informacije Taylor.
“Održan je sastanak dioničara na kojem Scott Swift nije sudjelovao zbog vrlo strogog NDA ugovora koji obvezuje sve dioničare i zabranjuje svaku raspravu bez ozbiljnog rizika od visoke kazne. Njezin otac nije sudjelovao jer nije želio biti prisiljen sakrivati informacije od vlastite kćeri.”
Otac Taylor Swift nije osobno sudjelovao na sastanku
Iako se može činiti sasvim očitim da bi otac Taylor Swift želio izbjeći sastanke/razgovore koji bi ga prisilili da stavi svoju ulogu dioničara Big Machinea ispred uloge oca, nekoga na koga će zasigurno utjecati doslovno bilo koja vijest vezana za NDA koju je izdavačka kuća potencijalno morala objaviti, Borchetta je zapravo javno tvrdio suprotno kad je prodaja najavljena 2019. godine.
Kao odgovor na Taylorinu kritiku u ljutitom Tumblr postu o prodaji, Borchetta je napisao vlastiti post nazvan “Dakle, vrijeme je za neku istinu…”(s pasivno-agresivnim točkama), u kojem je napisao:
“Taylorin otac, Scott Swift, bio je dioničar u tvrtki Big Machine Records LLC. Prvi smo obavijestili sve dioničare u četvrtak, 20. lipnja, o službenom sastanku dioničara koji je bio zakazan za utorak, 25. lipnja. Na sastanku 25. 6., dioničari su saznali za nadolazeći posao s tvrtkom Ithaca Holdings i imali su 3 dana da pregledaju sve detalje predložene transakcije. Zatim smo imali konačni sastanak u petak, 28. lipnja, na kojem je transakcija prošla većinom glasova, a 3 od 5 dioničara glasala su ‘za’ s 92 posto glasova dioničara.”
Kasnije u svom odgovoru, Borchetta je priznao da otac Taylor Swift nije osobno sudjelovao na sastanku, napomenuvši da ga je zastupao odvjetnik, ali je također sugerirao da je Scott Swift bio obaviješten o svim detaljima i činilo da će ti detalji biti podijeljeni s Taylor Swift prije nego što su postali javni.
“Pretpostavljam da bi na neki način bilo moguće da njezin otac Scott, odvjetnik za upravljanje Jay Schaudies (koji je zastupao Scotta Swifta na sastancima dioničara), ili izvršni direktor za upravljanje 13 Management i dioničar Big Machine LLC Frank Bell (koji je bio na sastancima dioničara), nisu ništa rekli Taylor Swift tijekom prethodnih 5 dana. Pretpostavljam da je moguće da nije vidjela moju poruku. Ali zaista sumnjam da se ‘probudila uz vijesti kao i svi ostali.'”
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.