Neven Ciganović, poznat kao stilist, predložio je uvođenje školskog predmeta pod nazivom “Antidepresija“. Prema njegovim riječima, cilj ovog predmeta bio bi educirati učenike o prepoznavanju i suočavanju s depresijom i anksioznošću, problemima koji su sve prisutniji među mladima.
Ciganović je istaknuo da bi, s obzirom na vlastito iskustvo s depresijom tijekom tromjesečne borbe s anoreksijom, mogao biti profesor tog predmeta. Njegova ideja naglašava važnost mentalnog zdravlja u obrazovnom sustavu i potrebu za pružanjem podrške učenicima u suočavanju s emocionalnim izazovima.
Iako je prijedlog izazvao različite reakcije u javnosti, skrenuo je pozornost na rastući problem mentalnih poremećaja među mladima i potrebu za integracijom mentalnog zdravlja u obrazovne programe.
Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, prevalencija depresije i anksioznosti među mladima u Hrvatskoj je u porastu, što dodatno naglašava važnost ovakvih inicijativa.
Uvođenje predmeta poput “Antidepresije” moglo bi pružiti učenicima alate za prepoznavanje i upravljanje vlastitim emocionalnim stanjima, čime bi se smanjila stigmatizacija mentalnih poremećaja i potaknulo traženje stručne pomoći kada je to potrebno.
Iako je ideja još uvijek u fazi prijedloga, otvara važnu raspravu o ulozi obrazovnog sustava u promicanju mentalnog zdravlja i dobrobiti učenika.