HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Novom TikTok izazovu pridružila se i natjecateljica Dore 2024., Natalie Balmix. Natalie se natjecala na Dori s pjesmom Dijamanti, kojom je oduševila publiku.

U tom challengu, možemo vidjeti Natalie i njezinu sestru, a njihova mama drži ih za kosu.

Na ekranu se tada prikazuju pitanja, a zatim im mama uranja lica u vodu. Točnije, kada je neko pitanje potvrdno za Natalie, tada majka uranja njezinu glavu, a kada se neko pitanje odnosi na njezinu sestru, tada pak sestrino lice završava mokro.

@nataliebalmix Koju kćer mama više voli? 😂 #favouritedaughter #coldplunge #fyp #foryou ♬ Loose and fashionable BGM4(972376) – fsb02takuya

Natalie Balmix otkrila sve, a nije progovorila

Prvo pitanje je tko je sretniji, a mama uranja lica obje kćeri u vodu. Na drugo pitanje tko voli više jestiponovno obje cure završavaju mokre.

Za pitanje tko je glasniji, Natalie Balmix završava vlažna, a za tko voli više spavati, mokra je završila sestra.

Uz to otkrili smo i da pravila više poštuje Natalie, a više troši njezina sestra. Na pitanje tko je bolji u sportu, otkrili smo da je to sestra.

Otkrili smo da je smješnija Natalina sestra, dok je na pitanje tko je veća varalica mama smočila lica obje sestre.

Na mobitelu više vremena provodi svestrana Natalie, dok će bogatija postati njezina sestra. Sličnija mami je Natalie, dok je njezina sestra sličnija tati.

Više voli pobjeđivati Natalie, dok na pitanje tko voli više pomoći dobili smo odgovor da obje sestre vole pomoći.

Veća je kukavica Natalie, koja i jede više slatkog, a uz to je i smotanija. Veća svađalica je najprije njezina sestra, no milisekundu kasnije saznajemo da je Natalie također svađalica.

Ovaj TikTok izazov zbilja je simpatičan način na koji možemo upoznati multitalentiranu Natalie Balmix, ali i njezinu obitelj. Ova umjetnica svojim šarmom i talentom ostaje jedno od najprepoznatljivijih novih mladih lica na hrvatskoj glazbenoj sceni. Željno iščekujemo novu glazbenu poslasticu koju će nam pripremiti darovita Natalie Balmix!


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025