HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Antonija Blaće, poznata hrvatska televizijska voditeljica, nedavno je podijelila retro fotku iz vremena kada je tek započinjala svoju karijeru. Na fotografiji, Antonija nosi velike naočale koje su tada bile njezin zaštitni znak. Ova fotografija izazvala je val nostalgije među njezinim obožavateljima, podsjećajući ih na Antonijine početke u svijetu televizije.

Antonija je rođena 2. listopada 1979. godine u Šibeniku. Svoju karijeru započela je kao natjecateljica u prvoj sezoni hrvatskog Big Brothera, gdje je brzo postala omiljena među gledateljima. Iako nije pobijedila, njezina karizma i prirodni talent za vođenje emisija osigurali su joj mjesto voditeljice u drugoj sezoni showa.

Kroz godine, Antonija je vodila mnoge popularne emisije, uključujući X Factor Adria, Fear Factor, Večera za 5, i Hrvatska traži zvijezdu. Njezina sposobnost da se prilagodi različitim formatima i zadrži pažnju publike učinila ju je jednom od najprepoznatljivijih lica na domaćim televizijskim postajama.

Fotografija koju je podijelila prikazuje je u jednostavnom, ali šarmantnom izdanju, s velikim naočalama koje su tada bile u modi. Ova fotka podsjeća na vrijeme kada je Antonija tek započinjala svoj put prema zvijezdama, a njezina skromnost i pristupačnost ostale su nepromijenjene do danas.

PROČITAJTE: Simpatična Antonija Blaće svima je pokazala što je prava ljubav

Nedavna objava stare fotografije izazvala je brojne pozitivne reakcije na društvenim mrežama. Obožavatelji su pohvalili njezin izgled i prisjetili se njezinih ranih dana na televiziji.

“Simpatična i predivna”, “Najsimpatičnije lice na tv-u”, “Kakav je ovo throwback”, “Frajerico najveca!”, “Nedostaje mi “Big Brother”…”, “Tonka zakon si!!”, “Ti si moja omiljena domaća TV ličnost. Uvijek uneseš pozitivu svojom pojavom i jednostavno zračiš”, “Kraljica televizije”, “Nikad nećemo zaboraviti Tonku koja se Alenu popiškila na leđa. Joj koliko smo se zbog tebe smijali, kraljica si”, pisali su oduševljeni fanovi.


druge vijesti

L'Occitane

Jesam li ja promijenio rutinu ili je Movember promijenio mene? I zašto o ovim beauty novitetima pričaju baš svi

U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.

Beauty News

14 studenoga 2025