Mate Janković u Parizu s majkom: ‘Gospođa više izgleda kao da ti je sestra’
Mate Janković uživa u Parizu s majkom, koju su pratitelji pohvalili zbog mladolikog izgleda. Osim toga, chef je podijelio svoju frustraciju s Eiffelovim tornjem...
Hrvatski chef Mate Janković posljednjih dana boravi u Parizu, a kao pratnju u obilazak grada poveo je majku. ‘Gospođa Janković i njen sin u light obilasku‘, napisao je Janković na društvenim mrežama.
Chef iznenadio objavom fotografije s mamom
Njegovi pratitelji odmah su pohvalili izgled njegove majke, a komentari nisu izostali: ‘Gospođa izgleda kao sestra‘, ‘Predivni‘, ‘Ima prekrasne crte lica‘.
U drugoj objavi Mate Janković je ispričao iskustvo s Eiffelovim tornjem, ističući njihov ‘kompliciran odnos‘.
‘Prvi put sam čekao red 4 sata, popeo se na drugi kat i falio lift za vrh, ušao u krivi koji me odmah spustio. Ukupno sam proveo na njemu 3 minute‘, opisao je prvi posjet Eiffelovom tornju. Ovaj put, međutim, stvari nisu bile puno bolje.
‘Ovaj put sam kupio karte unaprijed i čekao red tek simboličnih sat i pol. Dan je bio sunčan – dok nismo došli na red da se popnemo. Prije nego što smo se popeli, spustila se magla, sivilo i krenuo je vjetar. To je trajalo cijelo vrijeme našeg boravka na tornju. Kad smo se spustili, razvedrilo se. Tužna priča‘ – zaključio je chef.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.