HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Poznata hrvatska pjevačica i poduzetnica Maja Šuput vodi uistinu uzbudljiv život. Kad ne nastupa na svadbama koje obožava, Maja leti s jednog kraja svijeta na drugi, a najdraže joj je ipak kad “raspusti kosu” i predivan sunčan dan provede u opuštenoj igri sa svojim Bloomom. Celebrity mama Maja Šuput u parku se proteklog vikenda našla odmah nakon što je kući stigla s aerodroma, a za trčkaranje za brzim malim nogicama svog preslatkog sina odjenula je zanimljivu, ali udobnu modnu kombinaciju u svom prepoznatljivom stilu.

Neodoljiv duo za igru na jednoj omiljenoj zagrebačkoj destinaciji, po kojoj mališani rado sanjkaju kad ima snijega, presvukao se u casual outfite koji omogućuju slobodu pokreta, no i dalje privlače pažnju.

Evo kako izgleda mama Maja Šuput u parku

“Iz aviona u parkić. Jedna obična nedjelja”, napisala je Maja Šuput uz fotografije na kojima uživa u igri sa svojim Bloomom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by majasuput (@majasuput)

Dječak je odjeven u udobne tamnoplave hlačice, bijelu jaknu u baseball stilu te poluvisoke Nike Air Jordan tenisice u kombinaciji bijele, crne i crvene boje.

Maja Šuput Bloom celebrity mama Maja Šuput u parku

Prepoznatljivu poludugu kosu svog sina, celebrity mama podignula je u simpatičnu palmicu.

PROČITAJTE: Ovako izgleda prvi razred kojim putuju Maja Šuput i Bloom – Jedan detalj outfita za putovanje zapeo nam je za oko

Maja Šuput u parku je privlačila poglede u Adidas trenirci sa širokim nogavicama s upečatljivim uzorkom leoparda, preko koje je prebacila lagani bež kaput.

Od modnih detalja poznata pjevačica odabrala je sunčane naočale s bijelim okvirima modne kuće Gucci.

Maja Šuput Bloom celebrity mama Maja Šuput u parku

Gdje je to bila celebrity mama?

Prije nedjeljne igre na otvorenom sa svojim Bloomom, uvijek zaposlena Maja Šuput “zaletjela se” do Švicarske gdje je odradila gažu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by majasuput (@majasuput)

Na aerodromu je privlačila pažnju u majici s potpisom Gucci i trapericama modne kuće Versace, u stilu logomanije dvijetisućitih.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025