HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Mlada glazbenica Lorena Bućan u posljednjih je nekoliko mjeseci doživjela veliki zaokret i na privatnom i na poslovnom planu. Nakon što je prije pet mjeseci preuzela ulogu pjevačice u jednoj od najpoznatijih domaćih pop grupa, Magazinu, karijera joj je dobila novi zamah. Iako je već ranije ostvarivala zapažene rezultate kao solo izvođačica, Lorena je danas već svima poznato lice.

Publika ju je već ranije znala po hitovima poput “Tvoja i gotovo”, no sada redovito puni medijske stupce, a njezini nastupi, uključujući i onaj na Dori, privlače veliku pažnju. Trenutno sa svojim bendom snima spot za novu pjesmu “Voljela” u Splitu, što dodatno potvrđuje njezinu glazbenu angažiranost i kreativni zamah.

Uz profesionalni uzlet, Lorena je otkrila i promjene u privatnom životu. U nedavnom intervjuu otvoreno je priznala da je njezina četverogodišnja veza došla kraju. Iako to nije planirala dijeliti s javnošću, iskreno je rekla kako je sada ponovno slobodna. Naglasila je da između nje i bivšeg partnera vladaju korektni odnosi te da prekid ne doživljava kao razlog za dramu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli BRIDAL|BEAUTY|FASHION MAKEUP (@kateenash)

Lorena je rođena 2002. godine u Splitu, a odrasla je u Mravincima kraj Solina, u obitelji s dvije sestre i bratom. Šira publika ju je upoznala 2017. godine kroz show “Supertalent”, gdje je dospjela do polufinala, a godinu kasnije bila je i finalistica RTL-ovog showa “Zvijezde”, u kojem je osvojila treće mjesto pod mentorstvom Petra Graše.

PROČITAJTE: To mi laska, ali ne treba tražiti novu Doris: Lorena Bućan o komplimentu koji najčešće dobiva

Presudan trenutak u njezinoj karijeri dogodio se kada je Tonči Huljić, član žirija tog showa, prepoznao njezin talent i odlučio nastaviti suradnju. Upravo ta suradnja otvorila joj je vrata glazbene scene, a mediji su je često uspoređivali s Doris Dragović, zbog njezine jake interpretacije i vokalne snage. Lorena se 2019. godine pojavila i na Dori s pjesmom “Tower of Babylon”, koju potpisuje obitelj Huljić.

Danas, kao novo lice Magazina, Lorena nastavlja osvajati publiku i raditi ono što voli, dok u privatnom životu okreće novu stranicu – samostalno, ali s osmijehom.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025