HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kylie Jenner (25) među ostalim posjeduje iznimno unosan kozmetički brend. Ipak, ne čini se kao da ima puno znanja o tome kako se treba ponašati u proizvodnim pogonima i laboratorijima.

Kylie Jenner ne mari za sigurnost u laboratoriju

U drugoj epizodi reality serije “The Kardashians” prikazanoj na Huluu u četvrtak, Kylie Jenner je posjetila laboratorij svoje tvrtke Kylie Cosmetics u Milanu.

Dok je bila unutra, bila je bez rukavica i duga joj je kosa bila raspuštena dok je ručno miješala korektor. U jednom je trenutku čak prinijela čašu usnama i rekla: “Dođe mi da ga popijem“.

U drugoj sceni, Kylie je lopaticom namazala proizvod na stražnju stranu svojih ruku bez rukavica prije nego što je vratila kontaminirani alat natrag u čašu.

Drugi zaposlenici u laboratoriju mogli su vidjeti kako promatraju vlasnicu tvrtke dok nose kompletnu laboratorijsku opremu, uključujući mreže za kosu i maske za lice.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Kylie Cosmetics (@kyliecosmetics)

Još u kolovozu Kylie Jenner je prozvana zbog kršenja pravila

Reality zvijezda još je u kolovozu prošle godine na svome Instagramu objavila slike iz laboratorija.

Tada su mnogi fanovi u komentarima istaknuli kako se boje da će Kyliena duga crna kosa završiti u proizvodu koji će ljudi kupovati.

Kozmetičar Kevin James Bennett na svom je Instagramu kritizirao Kylie Jenner i njezin proizvodni pogon zbog kršenja odgovarajućih sanitarnih protokola.

U komentaru koji je u međuvremenu izbrisan, Jenner se branila od Bennettove objave, napisavši: “Kevine — ova slika nije snimljena u proizvodnom pogonu. Nikada ne bih zaobišla sanitarne protokole, kao ni bilo koja druga slavna osoba koja je vlasnik kozmetičkog brenda”.

Otišla vidjeti kako izgleda proizvodnja njezine kozmetike

U posljednjoj prikazanoj epizodi reality serije, Kylie Jenner je odlučila otputovati u Italiju kako bi iz prve ruke vidjela kako se proizvodi kozmetika s njezinim imenom.

Mislim da je vrlo važno da znam kako točno moji proizvodi nastaju“, rekla je.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025