Obožavate li i vi spot Jenny From The Block? Taj spot nije pokrenuo samo brojne trendove (od konturiranja do poštarske kapice i vrećastih hlača u spoju s gležnjačama na petu) već donio veliki klupski hit uz seksi ljubavnu priču tada najpopularnijeg celebrity para na svijetu. U spotu smo vidjeli i “onu šokantnu scenu” u kojoj Ben Affleck svoju J.Lo, tada poznatu kao ženu s najljepšom stražnjicom na svijetu, na jahti ljubi baš u to mjesto, a dugo nakon što su prekinuli, taj je spot zadržao svoj kultni status.
Zašto onda Jennifer Lopez danas misli da je taj spot trebao biti drugačiji?
Jenny From The Block je potpuno pogrešan, tvrdi Jennifer Lopez
Dok je razgovarala za Variety o glazbenom filmu “This Is Me…Now: A Love Story”, Jennifer Lopez je priznala, retrospektivno, da koncept za spot Jenny From the Black iz 2002. možda nije bio najbolja ideja.
Prema njezinim riječima, koncept da se napravi video u kojem je ona meta tabloida i koji ispituje fenomen Bennifer bila je ideja redateljice Francis Lawrence, a njoj se baš i nije sviđala.
Video, u kojem se vidi kako par izbjegava paparazze po New Yorku i mazi na jahti postao je kultan, ali Jennifer Lopez kaže da je trebao više odražavati njezinu stvarnost u Bronxu.
Što je Jennifer Lopez htjela od spota Jenny From The Block?
“U spotu Jenny From the Block trebala sam biti ja u Bronxu kako hodam po susjedstvu,” rekla je Jennifer Lopez. “Takav je trebao biti taj video.”
Slavna pjevačica je također otkrila da ju je Lawrence bio taj koji ju je uvjerio da zamoli Afflecka da bude u spotu, zbog čega je par dobio još više medijske pažnje.
Nastavila je: “Bili smo takvi. I nikada nismo mislili da će se ljudi uvrijediti ili ljutiti na nas što živimo glasno i snimamo cool video. Bili smo tako naivni.”
Ipak, J.Lo kaže da ne žali što je snimila video, rekavši za novinsku kuću: “Iako je na kraju ispao ružan za nas u medijima, bio je odlučujući za moj glazbeni put. Došle su neke vrlo lijepe, kultne slike iz tog videa. To je jedna stvar, bez obzira kamo odem, ljudi i dalje govore, ‘Hej, eno Jenny iz kvarta’.”
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.