Hoće li uspjeti zasjeniti Rihannu i Beyonce? Glavni izvođač na Super Bowlu 2023. bit će Usher!
Očekuje nas još jedan plesni spektakl - ne sumnjamo da će hitmejker Usher napraviti pravi show.
25 rujna 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Nakon fenomenalnog prošlogodišnjeg nastupa Rihanne na Superbowlu, na kojem je otkrila da je po drugi put trudna te s plesačima izvela odličnu koreografiju koja se mjesecima ponavljala na društvenim mrežama i u klubovima, na red je došao jedan slavni muški izvođač. Službenoj je potvrđeno da će glavni izvođač na Super Bowlu biti Usher!
Glazbenik koji je u svojoj karijeri izrodio brojne nezaboravne hitove te osvojio čak osam Grammy nagrada za svoj trud, poznat je po odličnim plesnim pokretima i efektnim nastupima pa njegovi obožavatelji vjeruju da će i njegov show u poluvremenu Superbowla biti pravi spektakl. Ipak, hoće li moći nadmašiti Beyonce, Lady Gagu, Rihannu ili jednostavan, ali supernostalgičan nastup koji su nam 2022. priredili Dr.Dre, Snoop Dog, Eminem i Mary J. Blige?
Glavni izvođač na Super Bowlu ima veliki pritisak
Otkako se krajem devedesetih pojavio na glazbenoj sceni s velikim hitom “You make me wanna”, Usher nije prestao nizati hitove te surađivati s poznatim svjetskim glazbenicima kao što su Beyonce, P.Diddy i Alicia Keys. Slavni R&B pjevač i poduzetnik danas je jedan od najimoćnijih ljudi iz svijeta showbiznisa, no kao i svakom drugom izvođaču kojem producenti dodijele ulogu s nazivom “glavni izvođač na Superbowlu”, to je velika čast, ali i pritisak za izvođača koji je nedavno posjetio Hrvatsku.
Premda je Usher već nastupio na Superbowlu 2011. godine i to kao pratnja glavnim izvođačima, grupi Black Eyed Peas, od tada se ljestvica itekako podigla zahvaljujući nastupima slavnih koji iz godine u godinu ostavljaju publiku bez daha.
Pretpostavlja se da je Usher već u žustrim planovima sa svojom ekipom.
Glavni izvođač na Super Bowlu je poznat, ne zna se tko će biti drugi izvođači
Za sada je samo poznato da će 44-godišnji Usher Raymond biti glavna zvijezda Super Bowla no još nije poznato koji će ga izvođač ili izvođačica popratiti. Ako se nas pita, rekli bi da je P.Diddy u niskom startu…
Kako god bilo, ne možemo dočekati da vidimo kakav će nastup prirediti tvorac hitova “Let it Burn”, “Yeah”, “DJ Got Us Fallin in Love”, “U Remind Me”i brojnih drugih.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.