Glamourozan duo u Italiji: Iva Majoli i kći Mia Marić uživaju na Tjednu mode u Milanu
Tjedan mode u Milanu otvorio je vrata za posjetitelje željne kreativnih rješenja talijanskih dizajnera, a među njima su se našli i Iva Majoli i njezina kći Mia.
Poznata hrvatska tenisačica i sportska legenda Iva Majoli obožava visoku modu pa nije mogla propustiti Tjedan mode u Milanu koji je upravo u punom jeku. Iva Majoli i njezina kći Mia Marić zablistale su na modnoj reviji poznatog luksuznog brenda Moncler, a isti dan, sa suprugom Robertom Calegarijem, Iva je pogledala reviju modne kuće Brunello Cucinelli te se fotografirala sa samim dizajnerom.
Prije odlaska na Tjedan mode u Milanu, Iva Majoli i njezina kći jedinica ljeto su provele na brodu, u istraživanju najljepših lokacija Jadrana i druženju sa prijateljima. Pogledajte što je ovaj glamurozni duo odjenuo za modnu reviju brenda Moncler.
Iva Majoli i kći Mia Marić okretale glave u Milanu
Bivša hrvatska tenisačica i njezina kći iz prvog braka, Mia Marić, u Milanu su posjetile modnu reviju brenda Moncler odjevene u profinjene outfite u kojima su sigurno bile zapažene.
Prisjetimo se, modna kuća Moncler osnovana je 1952. godine, no nedavno je doživjela novi procvat zahvaljujući rekonstrukciji i novoj viziji puffer jakni koje su prije nekoliko sezona postale veliki modni hit upravo zahvaljujući dizajnerima koji stoje iza ovog brenda. U novoj sezoni serije “And Just Like That”, plavu haljinu – jaknu s potpisom Moncler nosi i Carrie Bradshaw.
Za predstavljanje nove modne kolekcije te kuće Iva Majoli i Mia Marić ipak nisu odjenule pernate jakne, već pročišćene krojeve, po svim pravilima legendarnog talijanskog stila.
Iva Majoli odjenula je crno žensko odijelo u spoju s bijelom pamučnom majicom, smeđom torbicom i smeđim cipelama, a njezina kći odjenula je atraktivnu kombinaciju u kojoj bi mogli zamisliti i slavne manekenke kao što su Kendall Jenner i Bella Hadid.
Mia Marić u odličnom minimalističkom outfitu
Da je crna boja uvijek dobar izbor, na najnovijim fotografijama Ive Majoli pokazala je njezina 17-godišnja kći Mia Marić. Nakon što su ljeto provele u bijelim kupaćim kostimima, poznate mama i kći za posjet modnim revijama odabrale su crnu boju, a spojem male crne haljine, crnog blejzera, visokih čizama i Chanel torbice, Mia je pokazala kako je od mame mnogo toga naučila o modi u stilu pritajenog luksuza.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.