Poznati američki reper Eminem službeno je pozvao republikanskog predsjedničkog kandidata Viveka Ramaswamyja da se suzdrži od korištenja njegove glazbe tijekom svoje predizbornog kampanje. Vivek Ramaswamy, bogati bivši izvršni direktor u biotehnološkom sektoru, doživljava porast popularnosti unutar republikanaca.
Eminem pozvao republikanskog kandidata da prestane koristiti njegovu glazbu
Ovaj porast popularnosti posebno je potaknut nedavnim viralnim videom koji je uhvatio trenutak u kojem Vivek Ramaswamy s oduševljenjem repa uz hit pjesmu Eminema “Lose Yourself” na Iowa State Fairu.
Poruka je prenesena u pismu koje potpisuje BMI, istaknuta organizacija za zaštitu izvođačkih prava.
Djelujući na zahtjev Eminema, BMI je službeno obavijestio Ramaswamyjevu kampanju da se ne odobrava korištenje Eminemove glazbe u aktivnostima vezanima uz kampanju.
Dnevni list Daily Mail je prvi izvijestio o sadržaju pisma, u kojem stoji: “BMI je primio zahtjev Marshalla B. Mathersa III, profesionalno poznatog kao Eminem, koji se protivi korištenju njegovog glazbenog djela u kampanji Viveka Ramaswamyja.”
U odgovoru na ovu poruku, Ramaswamyjev stožer je poručio da će poštovati Eminemov zahtjev i pridržavati ga se.
Eminem nije jedini koji je zabranio korištenje glazbe na predizbornim skupovima
Unatoč nedostatku političkog iskustva, Vivek Ramaswamy je privukao pažnju u raznim anketama. Njegova kampanja je obilježena nazivanjem protivnika “kupljenima i plaćenima”, a sebe je pozicionirao kao svjež i neopterećen glas u političkoj areni.
Nedavno je sudjelovao u prvoj republikanskoj predizbornoj debati te kao veliki pristaša bivšeg američkog predsjednika Donalda Trumpa postao tema brojnih rasprava.
Tijekom debate, iskusniji protivnici su ga percipirali kao ozbiljnog suparnika, čak i više nego guvernera Floride Rona DeSantisa, koji je konstantno zaostajao za Trumpom u anketama republikanske predizborne utrke.
Vrijedno je napomenuti da ovo nije izoliran incident. U prošlim američkim predsjedničkim izborima, istaknuti umjetnici poput Pharrella Williamsa, Rihanne, Aerosmitha, Adele i nasljednici Princea uputili su prigovore zbog neovlaštenog korištenja njihove glazbe na Trumpovim skupovima.
The Rolling Stones su čak uputili pravnu prijetnju ako Trumpova kampanja nastavi koristiti njihov hit “You Can’t Always Get What You Want”. Ova ponavljajuća svađa ističe kontinuiranu napetost između političkih kampanja i prava intelektualnog vlasništva umjetnika.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.