
Nina Badrić se prisjetila koncerta u Zadru i dueta s Mirelom Forić
Na snimci se vidi kako su Nina i Mirela zajedno zapjevale bezvremenski hit „Ja za ljubav neću moliti“.
24 prosinca 2025

Redateljica će ovu godinu pamtiti po novom poslovnom uspjehu – kandidaturi za nagradu Oscar koju je osvojio njezin debitantski igrani film “Tragovi”. Nagrađivana autorica dobro je poznato i vrlo cijenjeno ime u domaćim filmskim krugovima, a za nas se osvrnula na svoje uspjehe.
Nagrađivana autorica reći će kako je njezino najveće postignuće, koje joj je pomoglo i u radu na ovom filmu, to što je uspjela pobijediti strah. Napravila je nešto bez obzira na vlastite sputavajuće misli ili mišljenja okoline, nije odustala. To nije uvijek lako, ali je oslobađajuće.
Doživjela sam do sada najljepšu rođendansku proslavu – iznenađenje najdražih prijatelja – moj debitantski film “Tragovi” je hrvatski kandidat za nagradu Oscar, putovala sam na zanimljive festivale, upoznala nove ljude iz cijelog svijeta. Bilo je i tužnih trenutaka, rastajanja od dragih ljudi, ali nastojim pamtiti samo dobre stvari. To mi daje optimizam i snagu za dalje.
Velika ljubav i strast prema poslu koji radim uvijek su mi bili pokretači. Imala sam sreću da sam kroz svoj radni vijek mogla prihvaćati poslove koje sam htjela i voljela. Poprilični sam radoholičar i neprospavane noći nisu mi nepoznate. Kad se unesem u rad, izgubim se u vremenu, potpuno se posvetim tome. Prekrasan osjećaj prati te trenutke stvaranja – izmišljanja ideja, raspisivanja situacija i likova pa sve do svjedočenja njihove materijalizacije u kasnijem procesu proizvodnje.
Nije riječ o trenutku, nije se dogodilo ništa prijelomno. Osim rata, koji me zasigurno jako promijenio. Ali ni to, nažalost, nije bio trenutak. Sva moja iskustva pomalo su me formirala u to što jesam i s čim se profesionalno bavim, što je sigurno i odraz moje osobnosti. Kad bih morala izdvojiti nešto što me ipak malo više dirnulo, bio je to davni ciklus filmova Claudea Chabrola na televiziji. Imala sam dvanaestak godina i morala sam dugo pregovarati s mamom da me pusti gledati filmove koji su počinjali tek poslije 21 sat. Taj ciklus u meni je napravio neki pomak, neko prepoznavanje koje tada nisam razumjela. Također, velik utjecaj na mene ostavila je Akademija dramske umjetnosti i svi ljudi vezani uz moju generaciju. Tamo sam se osjećala kao u raju.
Kašnjenje. Trebalo mi je dugo vremena da se odmaknem od subjektivnog vremena koje egzistira u mojoj glavi, onog u kojem bez imalo sumnje stižem napraviti tisuću stvari u malo vremena, stvari koje su ponekad i fizički neizvedive. Moć bilokacije tada bi mi bila dobrodošla, iako bi mi vjerojatno i to bilo nedovoljno. S vremenom sam naučila odbijati obveze i sve je sjelo kako treba.
Kod nas je dugi niz godina bilo normalno da se režijom bave isključivo muškarci. Ono što sam osjetila na svojoj koži tijekom rada je to da sam se uvijek trebala truditi puno više nego muškarci da bih postigla istu razinu autoriteta. Naravno, ne kod svih ljudi, ali kod dovoljnog broja, tako da sam to osjetila. Taj osjećaj uvijek me dosta frustrirao, ali nije me pokolebao na mojem profesionalnom putu. Uvijek sam išla težim cestama, to mi je postalo normalno. Ali kroz to sam naučila boriti se za sebe i svoje ideje. Neće to nitko napraviti u moje ime.
Ako se pitanje odnosi na našu zemlju, počela bih s nesnosnim bahatlukom vladajućih, ali i vodećih oporbenih ljudi. Krađama i malverzacijama, prodajom zemlje, devastacijom obale, nedostatkom temeljnog kulturnog ponašanja, besramljem. Nema kraja. Ali pravo pitanje je zašto kao građani to dopuštamo, zašto smo toliko pasivni. Promatramo i gunđamo po kafićima. Treba ponovno osvijestiti moć glasačkog tijela.
Mislim da je trenutak u kojem se nalazimo kao čovječanstvo vrlo loš. Srljamo prema dnu kao da ništa nismo naučili iz povijesti, od predaka. Ponavljamo iste pogreške pa i gore. S obzirom na to da su nam znanja i informacije vrlo lako dostupni, nosimo veću odgovornost za svoje postupke nego prijašnje generacije. Ponajprije se moramo vratiti temelju – čovjekoljublju. Iz toga proizlazi sve drugo.
Fotografije i kreativno vodstvo: Jelena Balić
Styling: Katija Šimundić
Make-up: Simona Antonović i asistentica Ivana Češljar
Kosa: Ante Pažanin i asistentice Sabina Grbavac Zeba, Sara Rabotski, Dorotea Butigan
Top i hlače Max Mara
Autor ideje i voditelj projekta: Nikola Grbin

U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
25 prosinca 2025

U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
25 prosinca 2025

Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
25 prosinca 2025

Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.
25 prosinca 2025

Na snimci se vidi kako su Nina i Mirela zajedno zapjevale bezvremenski hit „Ja za ljubav neću moliti“.
24 prosinca 2025