Katy Perry, globalna superzvijezda poznata po svojem eklektičnom i živahnom stilu jednako koliko i po nizu pop hitova, nedavno je prodala prava na snimke i glazbena izdanja tvrtki Litmus Music.
Ova vijest predstavlja značajnu promjenu u glazbenoj industriji, ali koliko je zapravo pjevačica zaradila prije prodaje? Od svog prvog albuma koji je osvojio vrhove glazbenih ljestvica, “One of the Boys” iz 2008. godine, do posljednjeg albuma “Smile” iz 2020. godine, ovaj pop fenomen postigao je razinu slave koju malo tko može nadmašiti. Bogatstvo Katy Perry doseže ogroman iznos zahvaljujući njezinoj izvanrednoj glazbenoj karijeri.
Bogatstvo Katy Perry: slavna pjevačica zarađuje na mnoge načine
No, talentirana umjetnica iz Kalifornije je zarađivala i na druge načine, kao što su rad na televiziji kao glavna sutkinja u showu American Idol od 16. sezone te kao glasovna uloga u filmskoj franšizi Štrumpfovi. Nedavno je objavljeno da je Katy Perry prodala prava na snimke i glazbena izdanja za oko 225 milijuna dolara tvrtki Litmus Music.
Ova nevjerojatna transakcija obuhvaća njezin katalog od 16 multiplatinastih singlova, tri multiplatinasta albuma i neke od najprodavanijih digitalnih pjesama svih vremena. Dan McCarroll, suosnivač i glavni kreativni direktor Litmusa, izdao je izjavu o sporazumu: “Katy Perry je kreativna vizionarka koja je ostavila veliki trag u glazbi, televiziji, filmu i filantropiji. Izuzetna mi je čast ponovno surađivati s njom i pomoći Litmusu u upravljanju njezinim nevjerojatnim repertoarom.”
Iako nije jasno koliko će ovaj sporazum utjecati na njezino osobno bogatstvo, procjenjuje se da je bogatstvo Katty Perry otprilike 330 milijuna dolara. Kao jedna od najprodavanijih glazbenih izvođačica svih vremena, bogatstvo pjevačice ne bi trebalo iznenaditi nikoga.
Prema Forbesu, ponosna majka navodno zarađuje oko 38,5 milijuna dolara godišnje putem različitih poslova, uključujući glazbu, ulogu glavne sutkinje u American Idolu, te druge angažmane kao što su reklamne kampanje i promocije.
Bogatstvo Katy Perry ima veze i s TV emisijom
Pjevačica zarađuje oko 25 milijuna dolara po sezoni American Idola, više od njezinih kolega Lionela Richija i Lukea Bryana zajedno. Iako nema točnog razloga za razliku u njezinoj plaći i plaći drugih sudaca, vjerojatno je to zbog masovne popularnosti ove 38-godišnjakinje.
Katyn povijesni sporazum iz 2017. godine sklopljen je dok je još slavila svoj treći uzastopni broj jedan album s “Witness”. Prateća turneja joj je samo 2018. godine donijela više od 50 milijuna dolara prihoda. Očito je da je njezina velika zvjezdana moć vrijedi mnogo timu popularne emisije American Idol.
Od prosinca 2021. godine, Katy Perry glavna je zvijezda u Las Vegasu. Njezini nastupi u tom gradu iznimno su popularni, a nedavno su produženi sve do studenog 2023. godine zbog velike potražnje obožavatelja.
Billboard je izvijestio 2021. godine da su njezinih prvih osam izvedba u Las Vegasu donijele gotovo sedam milijuna dolara prihoda. U ožujku 2023. godine, Pollstar je izvijestio da je Katy Perry dosad zaradila 29 milijuna dolara od svojih nastupa u Las Vegasu.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.