HELLO
HELLO! #HelloItsMe

George Clooney mogao bi biti najcool glumac u svijetu kinematografije. Glumac je u šezdesetima, ali i dalje izgleda i ponaša se kao prava zvijezda. Jedan od njegovih najiznenađujućih uspjeha je njegova kontinuirana relevantnost.

Bogatstvo Georgea Clooneyja zahvaljujući uspješnoj glazbenoj karijeri

Proslavio se početkom osamdesetih godina, igrajući manje uloge na televiziji i filmu. Počeo je u seriji “E/R,” koja je kratko trajala. Zatim je došla uloga u filmu “Return of the Killer Tomatoes!”, kultnoj komediji-hororu koja je Clooneyeva prva poznata izvedba.

PROČITAJTE: Najveće domaće zvijezde oprostile su se od 2023. godine i najavile još bolju 2024. godinu

Slavni glumac je od tada puno napredovao: trenutno je jedan od najplaćenijih glavnih glumaca Hollywooda, a njegovi filmovi zaradili su oko 2 milijarde dolara na blagajnama.


Ali kako je Clooney došao od “Killer Tomatoes” do brojenja svojih milijuna? 1994. godine dobio je ulogu u medicinskoj drami “ER.” Glumeći Douga Rossa, glumac je bio nominiran za Emmyje i Zlatne globuse, ali nikad nije dobio – čak je izgubio od kolege Anthonyja Edwardsa. Zatim se prebacio na veliko platno, s prvom većom holivudskom ulogom u horor-komediji “From Dusk till Dawn.”

Nastavio je s komercijalnim hitovima, filmovima poput “Oluja svih oluja” i “O Brother, Where Art Thou?”. Najbolje je tek dolazilo, s ulogom u remakeu “Ocean’s Eleven”.

To je postao Clooneyev najuspješniji film u glavnoj ulozi, zaradivši preko 450 milijuna dolara širom svijeta. Naravno, uslijedili su i nastavci, a i uspjeh je slijedio.

Bogatstvo Georgea Clooneyja utrostručile su tekile

Ali Clooney ne zarađuje novac samo na televiziji i filmu. Još 2013. godine, glumac je osnovao jedan od najbrže rastućih brandova na svijetu.

Casamigos je osnovan s ciljem da tequila bude “pristupačna svima”. Glumac se udružio s Mikeom Meldmanom i Randeom Gerberom (suprugom Cindy Crawford) kako bi stvorili svoj premium brend tekile, Casamigos.

Trio je prodao svoj posao tvrtki Diageo za iznos od 525 milijuna funti 2017. godine. Tada je alkoholni div izjavio da će platiti dodatnih 225 milijuna funti ovisno o uspjehu brenda. Podijeljeno između trojice vlasnika, procjenjuje se da je George Clooney zaradio 112 milijuna funti nakon oporezivanja.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025