Poznati muzej voštanih figura Madame Tussaud otkrio je novu voštanu figuru slavne pjevačice Beyoncé u svom muzeju u Parizu. Beyonceini fanovi se baš i nisu oduševili.
Mnoge je zasmetala „previše“ bijela boja kože slavne pjevačice.
“Ne znam tko je ovo ili tko bi trebao biti! To nije moja kraljica! Ovo je bjelkinja!,” napisala je jedna ogorčena obožavateljica, dok je druga primijetila “Beyoncé je možda malo svjetlija, ali ovo je suludo.”
“Izbijeljena i nisu uspjeli prikazati njezine crte lica“, napisala je jedna osoba, dok je druga jednostavno pitala: “Tko bi to, dovraga, trebao biti??”
Beyonceini fanovi već su ranije napali slavni muzej zbog prebijele kože omiljene pjevačice
Ovo nije prvi put da je muzej napadnut zbog 42-godišnje glazbene dive.
Godine 2017.kritizirana je figura Beyoncé zbog lica, kose i također zbog presvijetle boje kože, što je čak iznjedrilo hashtag #TussaudsSoWhite.
Iz muzeja tvrde da je razlog za to što figura izgleda bijelo osvjetljenje bljeskalica.FOTO: Profimedia
Muzej Madame Tussauds u New Yorku — gdje je kip bio izložen — obratio se tada u izjavi za Page Six, rekavši: “U Muzeju Madame Tussauds, naš talentirani tim kipara ulaže sve napore kako bi osigurao da točno uskladimo boje voska s bojom slavne osobe koju prikazujemo“.
“Osvjetljenje unutar atrakcije u kombinaciji s bljeskalicom fotoaparata može iskriviti i pogrešno prikazati boju naših voštanih figura, što je nešto što se ne može primijetiti u fazi proizvodnje.”
Nisu samo Beyonceini fanovi opsjednuti branjenjem njezine boje kože, nego i njezina majka
Boja kože pjevačice izvor je beskonačnih priča tijekom njezine karijere. Prošle godine, Beyoncéina majka, Tina Knowles, uzvratila je trolovima koji su optužili njezinu kćer da je “izbijelila kožu” ili da se pokušava predstaviti kao bjelkinja nakon što je na premijeru svog filma o turneji “Renaissance” došla s platinasto plavom kosom.
Tina je objavila video koji prikazuje ružne komentare i završila ga porukom koja je glasila: “Beyoncé je djevojka smeđe kože koja je ponekad više ili manje svijetla. Biti djevojka smeđe kože je više od boje kože. To je kultura, ponos, snaga.”
Godine 2019., Beyoncéin otac Matthew Knowles osvrnuo se na boju kože svoje kćeri navodeći da joj je svjetlija boja pogodovala karijeri.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Pjevačica je pokazala originalne i uređene kadrove iz spota 'Dio mene' te iskreno progovorila o odluci da u javnosti još neko vrijeme sakrije trudnoću.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.