HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Beyonce i Jay-Z kupili su još jednu vilu, a ovom su uspjeli i prekršiti jedan rekord u svijetu nekretnina.

Naime, slavni par koji je u braku od 2008. godine, kupio je raskošno imanje u elitnom gradiću Malibu koje se proteže na 2 787.0912 m2 i ima nevjerojatan pogled na ocean.

Ovo je najskuplja vila ikad prodana u povijesti Kalifornije, a Beyonce i Jay-Z za nju su izdvojili nevjerojatnih 200.000 milijuna dolara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Vilu u kojoj će Beyonce živjeti s obitelji dizajnirao je japanski arhitekt

Luksuznu vilu koja je zapela za oko slavnom paru dizajnirao je japanski arhitekt Tadao Ando, a gradila se skoro 15 godina, izvještava Forbes.

Beyonce i njezinom suprugu vilu je prodao poznati “skupljač luksuznih nekretnina” iz Los Angelesa, Bill Bell Jr..

Beyonce i Jay - z Vila Malibu

Vilu je dizajnirao poznati japanski arhitektPROFIMEDIA

Bill Bell Jr. je nasljednik “carstva sapunica”, a njegov je otac William Bell glumio u brojnim američkim tv serijama kao što su “The Young and the Restless” i “The Bold and the Beautiful”. Vilu je kupio za “samo” 14 milijuna dolara sredinom devedesetih, a zatim ju je predao u ruke poznatog japanskog arhitekta koji je od nje napravio ono što je danas,

Bill Bell Jr. također je jedan od najpoznatijih svjetskih sakupljača umjetnina pa se pretpostavlja da se u cijenu kuće ubrajaju i remek-djela nekih slavnih umjetnika.

Što se sve nalazi u vili vrijednoj 200 milijuna dolara koju je kupila Beyonce?

S obzirom da je “listing” nekretnine bio privatan, ne zna se točno koliko soba ima vila u kojoj će živjeti Beyonce no poznato je da ima veliki infinity bazen koji odaje dojam da se pretače u ocean, košarkaško igralište, privatnu teretanu, kino, nevjerojatan pogled, veliki travnjak, privatnu garažu i ogroman prilaz koji omogućuje privatnost.

Beyonce i Jay Z vila

Uz vilu koju su kupili Beyonce i Jay-Z dolazi i privatna plažaPROFIMEDIA

Beyonce trenutno odrađuje turneju Renaissance za koju se procjenjuje da će zaraditi oko 2 milijarda dolara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

 


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025