Adam Aron, izvršni direktor AMC Theaters, najvećeg američkoga lanca kino-dvorana, nedavno je šokirao javnost priznanjem da je iznio povjerljive informacije o izlasku Beyoncéinog koncertnog filma ”Renaissance”.
Prema izvješćima koje je dobio The Source, ovo curenje informacija gotovo je ugrozilo uspjeh filma. Ono je uslijedilo ubrzo nakon što je AMC u tajnosti izdao iznimno uspješni film o koncertnoj turneji Taylor Swift ”Eras”.
Nakon što je procurila informacija da će izaći Beyonce film, ona je skoro odustala
AMC je uspješno čuvao tajnu vezanu uz Taylorin filmski projekt, a Aron je naglasio da je upravo ta tajnost bila ključna za uspjeh filma.
“Nismo mogli otkriti Taylorinu tajnu,” izjavio je Aron, opisujući tajnovitost kao strateški potez. AMC naime do zadnjega trena nije otkrio nikome da Taylor sprema film, tako da su ostali lanci kina u Americi bili nespremni za navalu koju je film na kraju izazvao.
“A oni lanci kina koji su se žalili? Zaradili su 100 milijuna dolara na prodaji ulaznica. Nije da nisu zaradili ništa” dodao je izvršni direktor.
Beyonce film skoro je otkazan zbog curenja informacija
Međutim, kada je Beyoncé objavila svoj film “Renaissance“, Aron je priznao da tajna nije sačuvana kako je trebala biti. AMC je nekoliko konkurenata unaprijed obavijestio o nadolazećem Beyoncéinom filmu kako bi spriječio napetosti koje su nastale zbog izdanja Swiftinog filma. Iako su poduzeli mjere opreza kako bi zadržali informaciju, Aron je priznao: “Najmanje šest lanaca kina otkrilo je vijest. Beyoncé je ozbiljno razmišljala o odustajanju od filma jer je tajna bila otkrivena. Dakle, nisu održali svoju riječ.”
Aron je curenje informacija nazvao glavnim izvorom frustracije između AMC tima i Beyoncé jer su ugrozili uspješno izdanje njezinog filma. Swiftin koncertni film “Eras“ ostvario je veliki profit sa značajnom prodajom ulaznica, dodatno pokazujući važnost tajnog pristupa.
Partneri nisu zadovoljni potezima AMC kina
Kako bi podržali svoju ambicioznu viziju rasporeda izdanja, AMC je sastavio distribucijski tim kako bi stekao ekskluzivno predznanje o koncertnim filmovima poput Swiftinog i Beyoncéinog.
To omogućuje lancu AMC da prodaje ulaznice prije svojih konkurenata. AMC-ova nova inicijativa u distribuciji filmova predstavlja “hrabro širenje poslovnog modela,” ali je također povećala napetost između AMC kina i njegovih tradicionalnih hollywoodskih partnera, koji smatraju da AMC previše ulazi u njihov teritorij.