HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Poznata voditeljica Ana Radišić donijela je svježu dozu glamura u svijet ljepote kada je postala prva osoba u Hrvatskoj koja je imala priliku isprobati inovativni serum poznate glumice i pjevačice Jennifer Lopez, poznat kao JLo Beauty booster.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Ana Radisic ☁️💫 (@anaradisic)

Ovaj proizvod potpisuje brend JLo Beauty, koji nosi pečat nevjerojatno utjecajne i karizmatične Jennifer Lopez.

PROČITAJTE: Simpatična voditeljica Ana Radišić trenutno ima samo dvije želje

Ono što čini JLo Beauty booster iznimnim jest činjenica da je baziran na maslinovom ulju, koje je postalo omiljeni kozmetički tajni sastojak same Jennifer Lopez. Glumica je otkrila da je njezina ljubav prema maslinovom ulju duboko ukorijenjena u njezinom djetinjstvu, budući da su se maslinovo ulje u njezinoj obitelji generacijama koristilo kao ključna komponenta tajne ljepote.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Ana Radisic ☁️💫 (@anaradisic)

Izjavila je: “Kad sam bila mlada, moja mama, moja baka i tete imale su te lude tajne ljepote. Jedna od njih bila je upotreba maslinovog ulja, i upravo tako smo došli do stvaranja proizvoda koji je temeljen na ovom blagotvornom sastojku.”

PROČITAJTE: Jennifer Lopez blista u novoj modnoj priči poznatog svjetskog brenda

Ana Radišić, koja već ima besprijekorno lijepu kožu lica, odlučila je pružiti svojoj koži dodatni poticaj ovim revolucionarnim serumom. Rezultat je blistava koža koja zrači sjajem koji je postao prepoznatljiv za Jennifer Lopez.

Ovaj proizvod otvara nove mogućnosti za ljubitelje kvalitetne njege kože te naglašava značaj maslinovog ulja u očuvanju prirodne ljepote. Zahvaljujući Ani Radišić, sada i žene u Hrvatskoj mogu doživjeti sjaj i glamur inspiriran slavnom Jennifer Lopez.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jennifer Lopez (@jlo)


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025