HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Kad ne bih rekao da sam pobijedio sam sebe, lagao bih. Kad ne bih priznao da sam iznenadio sam sebe i da je moja tvrdoglavost doživjela poraz. Sve što danas mogu reći je – ponosan sam na sebe. A meni je to jako teško izreći na glas. Za ovu pobjedu nije zaslužan nitko drugi nego ja sam. Čovjekova psiha je čudo jedno. Može nas odvesti do neke pobjede, a može nas pokopati žive. Sve ovisi o tome koji smjer odaberemo u svojoj glavi i koliko smo zapravo jaki.

Prije par tjedana rekao sam da ja nisam jaka osoba, priznajem. I dalje to mislim za sebe jer ovo kroz što sam ja prošao je jedan ozbiljan ekstrem. Ovo zahtjeva iznimnu mentalnu i fizičku snagu – ako vam bilo tko kaže nešto drukčije, taj vam otvoreno laže. Nemojte se zavaravati i odmah u početku budite svjesni sebe. U nekim trenucima ovog tretmana, ja sam pomislio da ću morati ići na Velebit čuvati ovce da bih ovo izdržao. Ponajviše zbog posla koji radim i zbog kojeg sam konstantno okružen ljudima, poslovnim ručkovima i večerama. Ne moram vam govoriti koliko je neozbiljno kad ja na poslovnom ručku u Esplanadi umjesto da jedem delicije Ane Grgić Tomić vadim prašak i tablete. Ljudi moji, iz duše vam kažem da su to bili traumatični (i neozbiljni) trenuci ispred klijenata. Ja, glavni urednik, da – ja. Crvenio sam se kao rajčica.

No vrijeme ide, moji živci su išli, a zajedno sa svim mojim traumama i križnim putem, dolje su išle i kile, mast, struk (da ne kažem život [smijeh]). S obzirom na to da su prva dva teksta kroz koja patite moju patnju bila izuzetno čitana i komentirana, te da ste na njih reagirali fantastično do te mjere da ste me zvali na telefon i slali mi poruke, vidim da vam se itekako sviđa kada se o ovome govori iskreno i realno, baš onako kako to zapravo jest, jer nitko nema koristi od toga da sluša bajke. Čak i oni s najviše karaktera priznat će da nije lako.

Ali isto tako, najveća životna istina ove Golgote: čitatelji dragi, vi ćete u 14 dana biti doslovno nova osoba. Ne lažem, to su činjenice. A na tome mogu zahvaliti tretmanu Neinvazivne liposukcije.

Ovo je moj omiljeni remen. Prije dva tjedna mi je bio taman. Aman taman. Sada je između mene i njega više od 5 cm prostora. Više ga ne mogu nositi, jer izgleda(m) smiješno. Traperice skidam tako da ih ne moram ni otkopčati, samo ih skinem kao zmija kožu (smijeh), spustim ih i podignem na jednaki način. Zatvarač i dugmad više ne diram. Doslovno sam došao do situacije kada me ljudi pitaju kad krećem u kupovinu nove odjeće jer ova na meni je vrećasta kao da sam reper iz devedesetih. E, a znate što je najbolji dio? NAJBOLJI DIO JE TO DA SAM POČEO NOSITI MAJICE KOJE ME UVIJEK BILO SRAM NOSITI JER SAM GOVORIO DA SU TO MAJICE ZA MRŠAVE LJUDE I DA NA MENI TO NE STOJI DOBRO. I ovo pišem u jednoj takvoj majici i divim se sam sebi. Najozbiljnije vam kažem. Da vam ne kažem da sam se izbjegavao fotografirati zbog svog izgleda, a sad sam na granici da popustim.

Ovo sam vam ja do prije dva tjedna:

Objavu dijeli Nick Joseph Grbin (@nick_februar)

I ovo sam vam ja do prije dva tjedna:

Ma i ovo sam ja do prije dva tjedna:

Objavu dijeli Nick Joseph Grbin (@nick_februar)

A i ovo sam ja do prije dva tjedna:

Idemo bit iskreni, nema ‘di me nema, jelo se.

OVO SAM JA DANAS:

I OVO SAM JA DANAS:

liposukcija

I OVO SAM JA DANAS

Ljudi ja sam (skoro) ravan. Evo, jesam. Nisam dao 100 % sebe, ali dao sam 90 % sebe u ovo. Na početku sam govorio o tome koliko mi je teško i koliko čovjek mora biti karakter da izdrži. Ali ne samo to, govorio sam o tome kako mi je teško nešto pohvaliti, ali da čovjek treba biti realan. I dalje moj mozak nikad nešto ekstremno neće pohvaliti već će tražiti razumno objašnjenje, ali ja sam danas na nekih 60 % da vam svima počnem skakati po kičmi i da vas sve potjeram da isprobate tretman Neinvazivne liposukcije jer, vjerujte mi, isplati se. Slike govore više od tisuću riječi, zar ne?

Ono što zbilja želim da znate, ponavljat ću to nebrojeno puta ako treba, nakon 14 dana vi zbilja krećete u poseban režim prehrane i na vama je hoćete li nastaviti tim putem ili se vratiti starim navikama. Osobno još nisam donio odluku o tome koji će biti moj smjer. Neću vam lagati, sanjam hamburger – zaboravio sam kojeg je okusa. Nakon prvih 14 dana ono što slijedi je jedan lijepi detox od dva dana te poseban plan prehrane u kojem imate lijepi doručak, lijepi ručak i lijepu večeru. Naravno, ako niste sigurni u sebe i dalje tijekom ovih 14 dana možete posegnuti za posebnim vrećicama, ali, vjerujte mi, neće biti potrebno. Količine hrane koje ćete unositi su dovoljne. Možda ćete pomisliti da su to malene porcije, da vam nedostaje svega, ali nakon nekoliko dana kad uhvatite ritam i kad shvatite da elegantno jedete doručak, ručak i večeru te da vam nisu potrebne 4 kriške kruha uz to, bit ćete sretni sami sa sobom. Dogodit će se taj neki klik u mozgu, a da toga nećete ni biti svjesni. Ovo vam sve govorim iz osobnog iskustva.

Tako da…

Ponavljam još jednom, slike govore tisuću riječi, a ja vas čekam da mi javite vaše rezultate i da zajedno nazdravimo uz jedan dobar, hladan Aperol Spritz.

Sve detalje ovog tretmana potražite na www.LipoTretman.eu