Može li nam prevelika želja za manifestiranjem zapravo – odmoći?
Manifestiranje je postalo moderan alat za osobni razvoj, ali što ako nam umjesto pomoći – odmaže?
17 prosinca 2025

Nakon prvotnog poricanja da koristi Ozempic, nikad vitkija Oprah sada je snimila i specijal u kojem ga brani, zbog čega je pomaknuta dugo iščekivana epizoda omiljenog reality showa.
Najpoznatija američka voditeljica Oprah Winfrey, čije su savjete generacije i generacije gledatelja slijepo pratili godinama, ne oduševljava pretjerano TV gledatelje generacije Z, a zahvaljujući jednom priznanju, izgubila je i mnoge dosadašnje fanove koji su je do tada smatrali uzorom. Nakon što je neko vrijeme poricala da koristi Ozempic, nikad vitkija Oprah ipak je otkrila da se “prepolovila” upravo zahvaljujući tom lijeku za dijabetes koji koristi pola Hollywooda. Zbog toga je morala odstupiti i od mjesta člana uprave tvrtke “Weight Watchers”, uloge koju je imala punih deset godina, a zbog čega joj, kako je izjavila, nije nimalo žao. U novoj “info-reklami”, odnosno specijalu od sat vremena Oprah brani Ozempic uz pomoć stručnjaka koje je okupila, no njezino oduševljenje tim lijekom nije nimalo impresioniralo američke gledatelje, pišu strani mediji.

Iz specijala “Shame, Blame and the Weight Loss Revolution”
U jednosatnoj “info-reklami”, Oprah govori o tome kako joj je Ozempic promijenio život te razgovara s liječnikom koji objašnjava zašto se taj lijek koristi za mršavljenje.
Slavna voditeljica također razgovara sa ženom koja je izgubila više od 40 kilograma na taj način te naglašava kako želi da se ljude prestane posramljivati zbog njihovog izbora načina na koji će izgubiti kilograme.
“To je vrlo osobna tema za mene i pogađa milijune pogođenih diljem svijeta koji se godinama bore s težinom i pretilošću”, izjavila je Oprah.
Zbog ove emisije televizijska postaja pomaknula je dugo iščekivanu epizodu TV showa “Neženja” pod nazivom “Women Tell All” u kojoj je voditeljica sjela sa svim ženama koje je do tada odbio ovogodišnji Neženja kako bi doznala sve sočne detalje.
Fanovi te emisije jedva su dočekali tu epizodu koja se trebala emitirati u 20 sati da bi doznali kako je pomaknuta zbog emisije u kojoj Oprah brani Ozempic.

Iz specijala “Shame, Blame and the Weight Loss Revolution”
“Pokušavam gledati Neženju i ne razumijem zašto mi je Oprah na ekranu”, “Mogli su ovu epizodu razvući na tri sata da nisu odlučili pustiti ovu glupost s Oprom i Ozempicom”, “Zašto je tu Oprah, hoću Mariju”, “Koga zanima ova glupost s Oprom i Ozempicom?”, pisali su bijesni komentatori na društvenim mrežama, ljutiti što im je Oprah pomrsila račune za večernje uživanje u drami.
U epizodi “Shame, Blame and the Weight Loss Revolution”, Oprah moli gledatelje da prestanu posramljivati nju i sve koji su odlučili smršavjeti uz pomoć Ozempica.
“Stoga dolazim na ovaj razgovor u nadi da se možemo početi oslobađati stigme, srama i osude… da prestanemo posramljivati druge ljude zbog prekomjerne težine ili toga kako su odlučili smršavjeti. I što je još važnije, da se prestanemo sramiti.”, izjavila je.

“Činjenica da postoji medicinski odobren recept za kontrolu tjelesne težine i očuvanje zdravlja, u mom životu, veliko je olakšanje, kao iskupljenje, kao dar, a ne nešto iza čega bih se skrivala i zbog čega bi me ponovno ismijavali”, naglasila je Oprah.

18 prosinca 2025

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
18 prosinca 2025

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
18 prosinca 2025

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
18 prosinca 2025