HELLO
HELLO! #HelloItsMe

ESTHÉTIQUE NOIRE se ističe visokom kvalitetom proizvoda i usluga u području estetske medicine. Fokus je na pružanju individualiziranih tretmana i personaliziranih rješenja za svakog pacijenta, uz upotrebu najnovijih tehnologija i najkvalitetnijih preparata.

Ovaj brend ističe se i svojim modernim ambijentom te stručnim i ljubaznim osobljem koje klijentima pruža vrhunsku uslugu.

ESTHÉTIQUE NOIRE® nudi individualizirani spektar usluga za svakog pacijenta.

Osim visokokvalitetnih tretmana i usluga, ESTHÉTIQUE NOIRE® također je usredotočen na edukaciju svojih pacijenata o njezi kože i estetskoj medicini, te promovira zdrav stil života kao temelj dobrog izgleda.

S obzirom na svoju usmjerenost na individualne potrebe pacijenata te visoku kvalitetu proizvoda i usluge, ESTHÉTIQUE NOIRE je premium brend koji nudi izvanredno iskustvo u području estetske medicine.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Dr. Ivana Vrbić (@dr.ivanavrbic)

ESTHÉTIQUE NOIRE® predstavlja sinonim za kvalitetu, eleganciju i prestiž. Njegovo ime je sinonim za kvalitetu, a svaka usluga  nosi pečat izuzetne pažnje i pažljivog odabira najkvalitetnijih materijala i upotrebu najnaprednijih tehnika.

ESTHÉTIQUE NOIRE® predstavlja ultimativni simbol kvalitete, privlačeći najzahtjevnije pacijente koji traže samo najbolje. Svaki estetski detalj je pažljivo osmišljen i izveden, od dizajna do izvedbe, kako bi se postigla savršenost u svakom pogledu.

S reputacijom za izvrsnost i kvalitetu brend ESTHÉTIQUE NOIRE® je prepoznatljiv po svojim uslugama koje se izdvajaju od ostalih na tržištu. Svojim jedinstvenim pristupom, pruža personaliziranu pažnju i izvrsnu uslugu.

U svijetu gdje se prosječnost često cijeni ESTHÉTIQUE NOIRE®, kao renomirani premium brend predstavlja izuzetak. Naš fokus  na kvaliteti, izvrsnosti i jedinstvenosti, privlači pacijente koji traže nešto izvanredno i neponovljivo.

Brand iz područja estetske medicine pod nazivom Esthétique noire dobio je upravo to ime iz razloga što crna boja simbolizira minimalizam i odsustvo svih nepotrebnih detalja koji mogu opterećivati ljepotu.

Riječ “Esthétique” na francuskom jeziku označava estetiku ili ljepotu. Odabir ovog pojma odražava našu predanost pružanju usluga koje promiču i unaprjeđuju ljepotu na najprofesionalniji način. Željeli smo naglasiti da smo stručnjaci iz područja estetske medicine te da je estetika ključan aspekt našeg poslovanja.

Dodavanjem riječi “noire” (crna) u naziv branda, željeli smo postići dodatni sloj značenja. Crna boja se često povezuje s elegancijom, sofisticiranošću i minimalizmom. U kontekstu estetske medicine, crna boja simbolizira odsustvo nepotrebnih detalja koji mogu opterećivati ljepotu.

Fokusiramo se na pružanje jednostavnih, ali izuzetno učinkovitih estetskih rješenja koja naglašavaju prirodnu ljepotu pojedinca, umjesto da je prekrivaju ili mijenjaju nepotrebno složenim metodama.

Naziv ESTHÉTIQUE NOIRE® predstavlja našu viziju branda koji priznaje važnost minimalizma i suptilnosti u postizanju estetskog savršenstva. Nastojimo pružiti usluge koje naglašavaju prirodnu ljepotu pojedinca kroz stručno vođene postupke, koristeći minimalistički pristup i suptilne intervencije koje donose izvanredne rezultate.

PREMIUM Brend je u vlasništvu dr. Ivane Vrbić #architect_of_aesthetics te je registriran pri Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske, Sektoru za žigove i i industrijski dizajn, Broj prijave: Z20230090A, KLASA: 384-04/23-010/0090, UR.BROJ: 559-03/2-23-002/JP, razred 44 – medicinske usluge, objavljeno u Hrvatskom glasniku intelektualnog vlasništva dana 17.veljače 2023. (registered trademark™️)

www.esthetiquenoire.hr


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025