TikTok ima teoriju o crnom laku za nokte koja bi vam mogla podići samopouzdanje
Mislite da bi vam dobro došlo malo više samopouzdanja? Nanesite crni lak za nokte, predlaže TikTok.
14 studenoga 202321:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Je li vam poznata TikTok teorija o crnom laku za nokte? Poznatom društvenom mrežom stalno kruže nove teorije, a dok su mnoge vezane uz manifestiranje savršenog života, najnovije predlažu da manikure koje biramo imaju značajan utjecaj na naš ljubavni život i odnos prema sebi.
Teorija crvenog laka za nokte, koja kruži TikTokom, govori da muškarci ne mogu odoljeti ženama koje imaju nalakirane nokte tom bojom i to zbog toga što su njihove majke u devedesetima nosile crveni lak dok teorija vezana za crveni lak govori o samopouzdanju.
Što je TikTok teorija o crnom laku za nokte?
Zapravo je vrlo jednostavno. Premda se crni lak za nokte ne nalazi na listi najpopularnijih boja manikure za jesen 2023. godine, uvijek je zanimljiv i glamurozan izbor. Bez obzira na to preferirate li rokerski, goth ili glamurozni stil, njime je lako podići svaki outfit, a influenceri s TikToka tvrde – i samopouzdanje.
Teorija o crnim noktima pretpostavlja da lakiranje noktiju crnim lakom za nokte može podići vaše samopouzdanje i ostaviti drugima dojam da ste odvažna, tajanstvena i odvažna osoba.
Također je u skladu s estetikom “mračne ženstvenosti” kod žena koje žele privući što više muškaraca, ali i s pojmom “odbijanja muškaraca” koji je osvojio mlađu generaciju žena koje bi radije nosile šminku koja ih čini nepristupačnima nego privlačile požudne poglede.
Ima li TikTok teorija o crnom laku za nokte veze sa stvarnim životom?
Naravno da crni lak za nokte neće riješiti vaše probleme niti promijeniti vašu osobnost no mogao bi izazvati placebo efekt te bi mogli sami sebe uvjeriti kako imate više samopouzdanja.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.