Kako ga našminkati? Tamnocrveni ruž Selene Gomez s dodjele nagrada Emmy prava je inspiracija
Jeste li vidjeli kako je dobro izgledala Selena Gomez na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Emmy? Make up look s tamnocrvenim ružem svakako ćemo kopirati.
17 siječnja 202415:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Slavna pjevačica i hvaljena zvijezda serije “Only Murders in The Building”, Selena Gomez zablistala je na ovogodišnjoj dodjeli nagrada Emmy u svakom smislu te riječi. 31-godišnja ljepotica iz Texasa nakon nekoliko teških godina niže uspjehe na pop ljestvicama i oduševljava na malim ekranima, a uz novu stilisticu zaslužnu za njezin odličan izgled, ima i novog dečka zbog čega jednostavno blista. O njezinoj haljini koju potpisuje Oscar de la Renta mnogo se pisalo, a mi ne možemo a da ne primijetimo kako je tamnocrveni ruž Selene Gomez baš ona inspiracija koju smo čekali za početak 2024. godine.
Tamnocrveni ruž Selene Gomez zapravo je kombinacija dvije nijanse iz njezine beauty kolekcije
Na dodjeli nagrada Emmy Selena Gomez bila je našminkana šminkom s potpisom vlastitog brenda Rare, koji je pokupio poprilično dobre ocjene ne samo publike već i stručnjaka iz make up industrije.
Vizažist Selene GomezHung Vanngo na usnama slavne pjevačice pomiješao je dva njezina ruža Kind Words u bojama Strong i Devoted, a priču je zaokružio uz olovku za usne u boji strong.
Uz upečatljiv izgled usana iskombinirao je nježno našminkane kapke u ružičastoj nijansi te raskošne umjetne trepavice, porculanski ten s crvenim rumenilom i tek trunkom highlightera na ključnim mjestima na licu.
Kako kopirati tamnocrveni ruž Selene Gomez?
Prije svega, pronađite nijansu koja odgovara bojama vašeg tena i kose te se pripremite na često popravljanje i provjeravanje je li ruž ostavio tragove na zubima.
Ovaj look svakako se isplati no rezerviran je za žene koje imaju volje posvetiti se urednom izgledu tijekom cijele večeri.
Prije nanošenja ruža, usne svakako nahranite balzamom i pažljivo ocrtajte olovkom za usne, a zatim pažljivo ispunite tamnocrvenim ružem. Na samom kraju, kistićem umočenim u puder obrubite područje oko usana i utapkajte puder u ostatak make upa kako biste izbjegli vidljive prijelaze.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.