Gdje si radila usne? Mia Negovetić otkrila tajnu svojih usana i proizvode koje najradije koristi
Mlada pjevačica ovih dana briljira u jednoj poznatoj TV emisiji, a na Instagramu otkriva koje joj pitanje fanovi često postavljaju.
22 ožujka 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Mia Negovetić poznata je po svom predivnom glasu, ali i ljubavi prema dobrom make upu u čijem nanošenju iskreno uživa. Šminka Mije Negovetić uvijek je na mjestu, a u skladu sa svojim gotičkim lookom, često je riječ o tamnim nijansama ruževa i sjajila te dramatično naglašenim očima.
Mlada pjevačica ovih dana briljira u jednoj poznatoj TV emisiji, a na Instagramu je otkrila koje joj pitanje fanovi često postavljaju.
Šminka Mije Negovetić zaslužna je za predivan izgled njezinih usana
“Gdje si radila usne”, jedno je od pitanja koje su pratitelji ovih dana postavili lijepoj pjevačici na Instagramu, a na koje je Mia spremno odgovorila.
“Nigdje, takve su prirodno”, napisala je simpatična pjevačica i pritom otkrila koja dva kozmetička proizvoda ovih dana najčešće koristi.
Go-to šminka Mije Negovetić sastoji se od dva proizvoda
Miju ovih dana često možemo vidjeti s tamnom nijansom svjetlucave teksture na usnama, a mlada pjevačica otkriva kako nije riječ o ružu za usne već o kombinaciji olovke i svjetlucavog sjajila.
Mia Negovetić svojim je pratiteljima otkrila i o kojim se nijansama i teksturama točno radi.
Olovka za usne koju Mia Negovetić ovih dana obožava stiže iz kolekcije brenda Essence, a riječ je o nijansi 006 pod nazivom Cool Mauve.
Svoj make up look Mia finišira uz svjetlucavo prozirno sjajilo brenda Maybelline, u boji 001, Pearl Gloss.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.