Jednako dobro stoji plavušama i brinetama: Ružičasti make up Ane Radišić poziva na kopiranje
Koje boje šminke najbolje pristaju uz blijedi, zimski ten? Ružičasti make up Ane Radišić prava je inspiracija za žene koje vole ženstven izgled.
15 veljače 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Koje boje šminke najčešće koristite ovih dana? Jeste li vjerni svojim uobičajenim nijansama i teksturama, ili se poigravate s trendovima koji se protežu od crvenkastih nijansi preko boja cimeta do looka Y2K s bijelim sjenilom ili stila devedesetih sa sivim sjenilom i svjetlosmeđim sjajilom na usnama? Ove zime veliki hit su bile roskaste nijanse koje odlično pristaju uz blijedu, zimsku put, a ružičasti make up Ane Radišić prava je inspiracija za žene koje vole ženstven izgled.
Lijepa voditeljica na dodjeli nagrada Zlatni Studio zablistala je u crnoj haljini s perjem, upotpunjenoj s decentnim zlatnim nakitom, a u fokusu je svakako bio njezin glamurozan make up look u kojem su se spojile estetika Hollywooda i vrući make up trendovi poput sjajila na usnama i ružičaste boje.
Ana Radišić sada je objavila video na kojem možemo vidjeti kako su stručne ruke Ive Dujić na njezino lice nanijele slojeve šminke koji su rezultirali ženstvenim make up lookom koji često viđamo i na licu slavneJennifer Lopez.
Od čega se sastoji ružičasti make up look Ane Radišić?
Za ovakav look ključne su lijepo dotjerane obrve te besprijekoran ten, ali i tri nijanse sjenila koje se uz pomoć tehnike blendanja savršeno stapaju na kapcima.
Ključni detalji svakako su usne premazane kremastim ružem i sjajilom bogatog pigmenta, ali i dramatična crta na kapcima koju je vizažistica postigla kombiniranjem tamnog sjenila i tuša.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.