Sa sigurnošću možemo reći da je ovo ljeto Sabrine Carpenter. 25-godišnja Amerikanka napokon je postigla slavu o kojoj je godinama sanjala – vlasnica je čak dva velika hita ljeta, izbacila je dva parfema koja se odlično prodaju i inspirirala djevojke da ošišaju i natapiraju šiške te nanose “boyfriend rumenilo”. Uz to, pomogla je kozmetičkom brendu Prada da rasproda ruž koji mijenja boju, a koji uskoro ponovno dolazi u prodaju. Ruž Sabrine Carpenter, koji je nanijela u jednoj objavi na Instagramu, dosegao je 33 milijuna pregleda na TikToku, a kozmetička kuća koja ga proizvodi upravo je najavila njegov povratak u parfumerije.
Ruž Sabrine Carpenter mijenja boju
Otkako je objavila TikTok na kojem šminka usne Prada ružem koji mijenja boju, u nostalgičnom Y2K stilu, ruž Sabrine Carpenter postao je jedan od najtraženijih beauty pojmova na društvenim mrežama.
Tvrtka Prada Beauty upravo je objavila da se ruž Sabrine Carpenter u boji “Astral Pink” vratio na police, nakon što je rasprodan upravo zbog nje.
Popularnost mu je naglo porasla nakon što se pojavio na profilu Sabrine Carpenter i prikupio više od 33 milijuna pregleda. Rasprodan je u roku od jednog dana.
Kako omiljeni ruž Sabrine Carpenter mijenja boju?
Ovaj ruž, odnosno balzam za usne ima Pradinu inovativnu Micro-Blushing tehnologiju koja se prilagođava pH vrijednosti svake osobe, dajući vašim usnama boju koja savršeno nadopunjuje vaš prirodni ton. Obogaćen uljem jojobe za njegu i ekstraktom bifidusa za energizirajući učinak, njeguje usne i daje im ružičastu boju koja je na svakome drugačija.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Kapetan hrvatske reprezentacije širi poslovni imperij izvan nogometnih terena, a velški klub sada dobiva i jednu od najutjecajnijih žena Amerike među suvlasnicima
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.