HELLO
HELLO! #HelloItsMe

TikTok i Instagram upoznali su nas s brojnim beauty trendovima, a dok neki od njih izgledaju zabavno samo na zaslonu mobitela, drugi zaista djeluju u stvarnom životu.

Nanošenje rumenila u obliku slova nova je ideja s društvenih mreža, koju je prva predstavila vizažistica Farhin Shaikh. Riječ je o nanošenju rumenila na lice ovisno o željenom efektu i obliku lica, uz pomoć jednostavne “zamišljene šablone” u obliku slova.

Evo o čemu je riječ!

Nanošenje rumenila u obliku slova

Nanošenje rumenila u obliku slova za 6 različitih efekata

U objavi na Instagramu koja je privukla veliku pažnju, Shaikh prikazuje šest različitih metoda nanošenja rumenila. Koristi slova W, O, C, V, L i U kako bi pokazala da različiti položaji nanošenja rumenila naglašavaju različite dijelove lica.

PROČITAJTE: Koje izbjegavati, a koje kupiti sa zalihama – Najbolje rumenilo za žene preko 45

Metoda u obliku slova “W” nanosi se preko cijelog lica, odnosno u obliku tog slova, od obraza preko nosa i drugog kraja lica.

Tehnika “V” sastoji se od stvaranja malih bočnih slova “V” na jabučicama svakog obraza i njihovog blendanja.

Za tehniku pod nazivom “O”, vizažistica crta malo “o” na svakom obrazu te koristi kist za blendanje rumenila.

Nanošenje rumenila u obliku slova

Metoda “L” zahtijeva crtanje oblika “L” na bočnoj strani lica nekoliko centimetara od kuta oka, produžujući kratku liniju slova preko obraza.

Isto se primjenjuje na “C” tehniku, samo što slovo C izrađeno od rumenila seže do iznad obrve.

Položaj “U” sličan je “O” po tome što proizvod treba nanijeti blizu nosa na najvišoj točki jagodične kosti.

Nanošenje rumenila u obliku slova može donijeti svježinu vašem izgledu

Ako niste sigurni koja vam od ovih tehnika najbolje pristaje, poigrajte se sa svima i potražite onu uz koje će rumenilo na vašem licu izgledati najprirodnije.

Kako biste bolje razumjeli o čemu je riječ, pogledajte video i pronađite slovo koje vam najviše odgovara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Iba (@ibacosmetics)


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025