TikTok i Instagram upoznali su nas s brojnim beauty trendovima, a dok neki od njih izgledaju zabavno samo na zaslonu mobitela, drugi zaista djeluju u stvarnom životu.
Nanošenje rumenila u obliku slova nova je ideja s društvenih mreža, koju je prva predstavila vizažistica Farhin Shaikh. Riječ je o nanošenju rumenila na lice ovisno o željenom efektu i obliku lica, uz pomoć jednostavne “zamišljene šablone” u obliku slova.
Evo o čemu je riječ!
Nanošenje rumenila u obliku slova za 6 različitih efekata
U objavi na Instagramu koja je privukla veliku pažnju, Shaikh prikazuje šest različitih metoda nanošenja rumenila. Koristi slova W, O, C, V, L i U kako bi pokazala da različiti položaji nanošenja rumenila naglašavaju različite dijelove lica.
Metoda u obliku slova “W” nanosi se preko cijelog lica, odnosno u obliku tog slova, od obraza preko nosa i drugog kraja lica.
Tehnika “V” sastoji se od stvaranja malih bočnih slova “V” na jabučicama svakog obraza i njihovog blendanja.
Za tehniku pod nazivom “O”, vizažistica crta malo “o” na svakom obrazu te koristi kist za blendanje rumenila.
Metoda “L” zahtijeva crtanje oblika “L” na bočnoj strani lica nekoliko centimetara od kuta oka, produžujući kratku liniju slova preko obraza.
Isto se primjenjuje na “C” tehniku, samo što slovo C izrađeno od rumenila seže do iznad obrve.
Položaj “U” sličan je “O” po tome što proizvod treba nanijeti blizu nosa na najvišoj točki jagodične kosti.
Nanošenje rumenila u obliku slova može donijeti svježinu vašem izgledu
Ako niste sigurni koja vam od ovih tehnika najbolje pristaje, poigrajte se sa svima i potražite onu uz koje će rumenilo na vašem licu izgledati najprirodnije.
Kako biste bolje razumjeli o čemu je riječ, pogledajte video i pronađite slovo koje vam najviše odgovara.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.