Iako je ljubav prema određenim mirisima subjektivna i ne znamo što nam je točno privlačno, određene note definitivno pokreću naš biokemijski odgovor. Pronašli smo parfem koji zaokuplja sva osjetila.
Višeslojni učinci mirisa na ljudsko tijelo nisu samo mitska priča koja se prenosi generacijama – daleko od toga. Postoje znanstvena istraživanja koja dokazuju da je miris izuzetno povezan s našim pamćenjem i emocijama, intenzivnije od bilo kojeg našeg drugog osjetila.
Osim što obožavamo mirisati, parfemi nam omogućuju da se osjećamo bolje, samopouzdanije, a nekada i poželjnije. Vrijedi i obrnuto. Koliko vam se puta dogodilo da prođete ulicom i osjetite odličan parfem koji vas je instantno očarao, hipnotizirao ili uzbudio?
Mirisi koji izazivaju privlačnost
Postoji cijela znanost iza toga koji miris izaziva uzbuđenje kod muškaraca i žena. Miris može pojačati, otkriti, poboljšati, povećati i transformirati vaše raspoloženje, neovisno o tome volite li tradicionalne seksi note poput vanilije i mošusa, ili ste ljubitelji nekonvencionalnih mirisa poput onih drvenastih i tamjana.
Upravo se mošusni mirisi životinjskog podrijetla spominju kao afrodizijski, no to ne mora uvijek biti slučaj. Mnogi cvjetni elementi daju tu određenu dimenziju parfemu, poput grita, koji mu nudi zemljanu složenost. Mnogi smatraju da to ojačava receptore užitka kod ljudi.
Možete biti skeptični u pogledu erotske moći biljaka, bilja i hrane prirodnog podrijetla – svih sastojaka koji čine osnovu mirisa na tržištu danas. Ali ako uzmete u obzir činjenicu da želja počinje u mozgu, logično je da postoje određeni neurološki odgovori na olfaktorne podražaje.
Ove mirisne note stoljećima su poznate po svojim afrodizijačkim svojstvima, a sudeći po istraživanjima, reputacija je zaslužena.
Nekonvencionalan parfem koji budi hipersenzualnost
Modna kuća Mugler, predvođena kreativnim direktorom Caseyjem Cadwalladerom, poznata je po svojim nekonvencionalnim i avangardnim parfemima. Ove godine otišli su korak dalje i lansirali novo, animalno ruho ikoničnog Alien parfema, skoro dvadeset godina kasnije.
Alien Hypersense je, prema kritičarima, neobičnija, poželjnija mutacija izvanzemaljskog mirisa. Magnet koji privlači radikalne ljubitelje parfema diljem svijeta.
Alien Hypersense dovodi mirisnu esenciju Muglerovog neobičnog, očaravajućeg parfema, koji podsjeća na ametist.
Ovaj drvenasto-cvjetni miris, nastao u suradnji Muglera i Dominiquea Ropiona, majstora parfumera koji je osmislio originalnu parfemsku vodu iz 2005. godine, dokazuje Muglerovu beskrajnu maštu i stručnost bez premca. Poziv da osjetite nevjerojatno, s paletom iznimnih sastojaka utkanih u tri hiperosjetilna otkrića.
Živahne note zelene mandarine probudit će vaša osjetila, dok će note sočne kruške spojiti okus, boju, teksturu i zvuk.
Parfem je okupan i hiperženstvenim apsolutom arapskog jasmina, cvijeta karakterističnog za Alien parfeme, iznimne je kvalitete, dobiven od cvjetova ubranih s održivih Muglerovih polja u Indiji. Cvjetniji te manje zelen i voćan od klasičnog arapskog jasmina, fantastično se spaja s drvenastim kašmeranom koji ovom parfemu daje oštrinu.
Uz njega se osjeti i privlačni dašak ambergrisa koji podsjeća na suncem okupanu kožu, a Alien Hypersense sadrži i drvenasto-jantarne note po kojem je slavan i koje pokreću mirisnu revoluciju. Ukratko – sve nijanse ženstvenosti utopljene u bočicu!
Osim revolucionarnog mirisa koji budi iskonski instinkt, ovaj parfem bazira se na održivosti.
Mugler uzgaja arapski jasmin već pet godina, s pozitivnim utjecajem na lokalnu zajednicu, osiguravajući plaću i zdravstveno osiguranje te obuku i zaštitu radnicima na polju.
Kako bi osigurali biološku raznolikost, polja su okružena ogradom od endemskih indijskih vrsta, koje predstavljaju i izvor hrane za ljude i domaće životinje.
No održivost ne staje samo na proizvodnji. Predivni flakon, jarku i grimiznonarančastu bočicu u kojoj se nalazi ovaj nektar i koja predstavlja pravi talisman, možete ponovno puniti bilo kada.
Parfem Mugler Alien Hypersense možete nabaviti ovdje, i uvjeriti se da je stigao ultimativno senzualan miris za kojim će se okretati baš svi.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.