Cool djevojka svjetske glazbene scene, Charli XCX svojim albumom “brat” proteklog ljeta rasplesala je cijeli svijet, ali i uvela pojam “brat djevojke” – koja je svoja, zabavna i savršeno nesavršena. Fanovi glazbenice čije hitove obožavamo već godinama, a koja je tek sada doživjela svoj veliki proboj, žele znati koji parfem koristi Charli XCX, što nosi u svojoj torbici i kako šminka oči u prepoznatljivom stilu pa beauty portali žure kako bi osigurali intervju s Charli i doznali njezine brojne beauty tajne. U najnovijem intervjuu koji je dala za portal Allure Charli otkriva kako šminka oči u stilu dvijetisućitih. Make up look Charli XCX sad ćete lako ponoviti kod kuće!
Make up look Charli XCX i olovka koju obožava
Kako ponoviti namjerno razmazan make up look Charli XCX koji je bio jako popularan u dvijetisućitima?
“Volim krenuti od unutarnje linije kapka, i onda crtu izvlačiti prema van”, izjavila je Charli XCX.
“Ako mi šminka izgleda malo razmazano, to mi ne smeta. Uvijek nekako volim izgledati kao da sam noć prije bila vani na zabavi, što u nekim slučajevima i jesam… ali ponekad se mogu osloniti na svoju šminku kako bih kreirala taj look.”
Charli je otkrila da najčešće koristi crnu olovku kozmetičkog brenda Valentino pod nazivom Colorgraph Eyeliner in Rockstud Noir.
Uz make up look Charli XCX, portal je otkrio i beauty rutinu
Kad je skidanje šminke u pitanju, kao “365 party djevojka” taj važan korak nekad preskače, izjavila je. Ipak obožava njegu kože i kose, a ovo su proizvodi koje koristi.
“Stvarno volim dobru sheet masku. Upravo sam počela koristiti brend Patchology. Jako mi se sviđa i brend 111Skin”, izjavila je.
“Stavim masku, gledam hrpu filmova i ležim, i to je moja beauty rutina”.
Kad je kosa u pitanju, Charli obožava Kérastase regenerator koji se ostavlja na kosi preko noći.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.