Pronašli ste savršen miris, no imate osjećaj da se već nakon sat vremena uopće ne osjeti? Postoji način na koji možete doskočiti tom problemu. Ako vas zanima kako da parfem traje dulje, vrijeme je da naučite “jezik parfema” i doznate kako prepoznati jeste li iz parfumerije izašli s pravom bočicom. Postoji nekoliko trikova koji vam mogu pomoći da osigurate dugotrajnost mirisa na koži, a dobro poznavanje tematike i snalaženje u parfumeriji svakako će vam olakšati taj posao.
Svi žele znati – kako da parfem traje dulje?
Često se postavlja pitanje: “Kako da parfem traje dulje?”, no već se tu krije jedna pogreška. Nije svaki miris parfem, govorimo o mirisima koji dolaze u raznim varijantama, od toaletnih vodica preko parfemskih vodica pa do samih ekstrakata ili eliksira parfema.
Ti nazivi označavaju koncentraciju mirisa koji se nalazi u bočici, a ujedno i koliko će dugo trajati na koži.
Evo objašnjenja:
Parfum ili Extrait de Parfum: Sadrži najveću koncentraciju parfema, zbog čega je i najskuplji. Sadrže 20 do 40 posto koncentracije parfema i mogu trajati 8 do 12+ sati na koži.
Eau de Parfum: Sadrži koncentraciju parfema od 15 do 20 posto i može trajati 6 do 8 sati na koži.
Eau de Toilette: poznate i kao “osvježavajuća voda”, Eau de Toilette sadrži koncentraciju parfema od 5 do 15 posto i traju oko 3 do 5 sati na koži. Obično su svježije i svjetlije.
Eau de Cologne: Sadrži koncentraciju parfema od 3 do 5 posto i visoku koncentraciju alkohola. Oni traju oko 2 do 3 sata na koži.
Oprez – to što tražite miris koji će dulje trajati ne znači da će vam jači koncentrat odgovarati
Da, u pravilu parfemska voda ili ekstrakt parfema traju dulje od toaletne vode, no to ne znači da će vam bolje odgovarati. Od prejakih koncentrata istog mirisa neke ljude boli glava, a kozmetičke kuće u razna izdanja istog mirisa znaju dodati nove note pa vam možda toaletna vodica savršeno odgovara, a nova inačica parfemske vode ne.
Najbitnije je ipak da miris koji nosite u potpunosti odgovara vama.
Još jedan zgodan trik koji će vam pomoći da produljite trajanje mirisa na koži – prije nanošenja parfema ili toaletne vode, na kožu nanesite hidratantnu kremu ili bogati losion za tijelo na dio koji ćete pošpricati svojim omiljenim mirisom.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.