Kad je o Hailey Bieber riječ, očekivanja su velika, a slavna influencerica i osnivačica beauty brenda Rhode dobro zna kada i kako “isporučiti” nove trendove. Poznate it-djevojke ovih su dana pohrlile na popularni glazbeni festival Coachella, a među njima se našla i gospođa Bieber u društvu svog slavnog supruga Justina. Par je na festival stigao s grupom prijatelja, a lijepa Hailey u kofer je spakirala kulersku baggy odjeću s retro prizvukom te predstavila novu boju noktiju, koju će mnoge djevojke sigurno rado iskopirati. Evo kako izgleda savršena ovogodišnja manikura za festival u izvedbi Hailey Bieber.
Manikura za festival Hailey Bieber sušta je suprotnost glazed noktima
Prije nekoliko dana Zola Ganzorigt, omiljena manikerka Hailey Bieber objavila je fotografije noktiju Hailey Bieber koje je osmislila za festival Coachella na svom Instagramu, a obožavateljice trendi manikura još su je jednom zasule komentarima u želji da doznaju koji točno lak ovih dana nosi slavna gospođa Bieber.
Ova manikura sušta je suprotnost nježnoj glazed manikuri, koju je Hailey proslavila, a riječ je o neonski zelenim noktima koji – svijetle u mraku.
Neonsko zeleni nokti popularne 27-godišnjakinje imaju oblik badema, koji je i najpopularniji oblik ove godine, a njezina manikerka još nije otkrila o kojem je laku, ili kombinaciji lakova riječ.
Manikura za festival Hailey Bieber super izgleda uz eklektične outfite
Za prvi dan festivala, na kojem ima postavljen i pop up dućan za svoj kozmetički brend Rhode, Hailey Bieber odjenula je minicu, zelenu majicu u stilu sportskog dresa, bijele sokne i crne balerinke, a za druženje sa suprugom i ekipom preodjenula se u vrećaste traperice i gornji dio tamnoplave trenirke.
Preko šilterice u stilu devedesetih prebacila je maramu s uzorkom leoparda, a usne premazala svojim slavnim sjajilom s peptidima.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.