Proizvedene u Italiji koristeći samo najkvalitetnije sirovine, mirise Light Blue Summer Vibes oživljava parfemsko majstorstvo i posvećenost detaljima, koji su svojstveni DNK-u Dolce&Gabbane, a karakterizira ih otisak majolike koja krasi legendarne bočice.
Kampanja je posveta spontanosti i strasti. Protagonisti, kultni par Bianca Balti i David Gandy u sjeni Faraglionija (obalnih tornjeva), usred kristalno čistih voda koje okružuju očaravajući otok Capri. Od čamca do obale, sve do osunčane terase prožete mirisima stabala limuna, par dijeli intimne trenutke osmijeha, šale i strasti. Intenzivna i duboka privlačnost koja hvata energiju ljeta na moru. Redatelj Steve Brahms otkriva intimne trenutke zajedničkog života punog nježnosti i ljubavi s notama pjesme Parlami d’amore Mariù u pozadini.
Light Blue Summer Vibes dolazi u elegantnoj pravokutnoj staklenoj bočici, dok Light Blue Summer Vibes Pour Homme dolazi u trapezoidnoj bočici nježnih linija. Oba imaju klasičnu siluetu Light Blue mirisa i ukrašeni su bijelim poklopcem.
Light Blue Summer Vibes Pour Femme
Miris Dolce&Gabbana Light Blue Summer Vibes Eau de Toilette predstavlja san o romantičnom bijegu na Capri. Kultni miris Light Blue obojen je svježim dodirom kalabrijskog bergamota popraćenog slatkoćom voća i umirujućim dodirom drvenih nota.
Kultni miris Light Blue obojen je novitetom zahvaljujući svojim voćnim notama i drvenastom dodiru. Kreirao ga je majstor parfumer Olivier Cresp zadržavajući bazu citrusa kultnog mirisa Light Blue, svježu i radosnu notu cvjetanja kalabrijskog bergamota sa slatkoćom breskve ubrane na vrhuncu zrelosti. Uravnotežujući sve, umirujući dodir cedrovine ostavlja tajanstven i senzualan trag. Dolce&Gabbana Light Blue Summer Vibes Eau de Toilette je svježi miris pun strasti.
Light Blue Summer Vibes Pour Homme
Miris Dolce&Gabbana Light Blue Summer Vibes Pour Homme Eau de Toilette bilježi svježu energiju talijanskih praznika kroz osnažujuću mješavinu mediteranskih citrusa i drvenastih nota.
Kreacija slavnog nosa Alberta Morillasa, miris Light Blue Summer Vibes Pour Homme, koji je dio obitelji drvenastih vodenih aromatičnih mirisa, može se pohvaliti aromatičnom svježinom zahvaljujući infuziji čempresa koja pojačava mušku karizmu mirisa i dodatnoj noti sicilijanskog limuna koja mu daje oštrinu. Kao završni detalj, ugodna drvenasta toplina jantara.
Light Blue Summer Vibes Pour Homme Eau de Toilette je dostupan u 125 ml, dok je Light Blue Summer Vibes Pour Femme Eau de Toilette dostupan u 100 ml.
Dolce&Gabbana LIGHT BLUE Summer Vibes potražite u Muller poslovnicama, Martimex parfumerijama te webshopu.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.