Upoznajte Boyfriend blush: Šminka inspirirana prinčevima Williamom i Harryjem preuzima TikTok
Fotke iz mlađih dana prinčeva Williama i Harryja vidjeli smo bezbroj puta, no nikad nismo mislili da će pokrenuti make up trend za kojim će žene poludjeti.
Kako su princ William i njegov mlađi (odmetnuti) brat princ Harry postali beauty ikone 2024. godine? U sasvim neočekivanom trendu s TikToka stiže takozvani Boyfriend blush, odnosno dječačko rumenilo, koje nije samo prijedlog određenih influencerica već živući trend koji već nose i poznate it djevojke poput Dua Lipe, Nicole Peltz, Sabrine Carpenter i Sydney Sweeney. U čemu je fora i kako nanijeti Boyfriend blush?
Doznajte u nastavku!
Boyfriend blush jedan je od zanimljivijih make up trendova 2024. godine
Što je Boyfriend blush tehnika?
Baš poput prirodnog rumenila koje su u mlađim danima na obrazima imali princ William i princ Harry, pogotovo za vrijeme bavljenja sportom ili vragolastog smijuckanja na balkonu palače, ova tehnika šminkanja podrazumijeva rumenilo naneseno na sredinu obraza i izblurano kako bi djelovalo prirodno.
Ovakav način šminkanja daleko je od svih pravila koje smo do sada poznavali te konturiranja kojem je fokus bio naglašavanje jagodica, ovdje je naglasak na postizanju mladenačkog, zdravog izgleda.
Na sredinu obraza najprije se nanosi kremasto crvenkasto ili ružičasto rumenilo, koje se zatim blenda, a na njega se nanosi nježnije ružičasto rumenilo u kamenu. Na kraju četkicom umočenom u puder možete “popraviti rubove” pa opet sve izblendati i na vrh jagodica nanijeti highlighter (ako želite).
Ovakav način šminkanja najbolje pristaje uz minimalistički make up look pa nemojte pretjerivati s puderom, tušem za oči i naslagama sjenila.
Kome najbolje pristaje Boyfriend blush?
Boyfriend blush najbolje pristaje ženama sa srcolikim i ovalnim oblikom lica što ne znači da ga i druge djevojke ne mogu nositi.
Poigrajte se ispred ogledala i odaberite širinu nanošenja rumenila koja vam najbolje pristaje, a kao predložak neka vam posluži fotografija slavnih it djevojaka koje vole ovakav način nanošenja rumenila, a imaju isti oblik lica poput vas.
Za najnosiviju verziju ovog trenda, pogledajte fotke Dua Lipe.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.