Vito Padovan oduševljen je novim tretmanima poznate Poliklinike Estera
Vito Padovan u moru često pliva i u studenom jer je hladna voda zdrava. Zbog toga je i lako podnio niske temperature kojima se izložio na fantastičnom tretmanu koji odnedavno možemo napraviti u Poliklinici Estera, a to je krioterapija tijela u kriokomori.
Zagreb krajem 1990-ih: izlazili smo u Saloon i Piranhu, jeli pizzu u Dvojci i sladoled u slastičarnici Centar, pili kavu u Tkalči, u restoranu Atlanta naišli bi na Vlatku Pokos, a žene su se hvalile: „U Gjuri sam vidjela Vitu Padovana. Ajme, kako je zgodan!“
S njim smo razgovarali u zagrebačkoj Poliklinici Estera. U nježnom i stilski savršeno promišljenom interijeru Estere, namijenjenom svima, ali ponajprije samosvjesnim i modernim ženama koje brinu o zdravlju i ljepoti svoje kože, susret s „vodenim Apolonom“ kako su ga svojedobno prozvali, bio je iznenađenje.
Vito Padovan
Dvadesetak godina nakon što je bio u centru sportskog i medijskog svijeta, taj 53-godišnji bivši vaterpolist izgleda jako dobro. I dalje disciplinirano brine o sebi, svaki dan je u bazenu ili na biciklu. „Taj mir koji osjećam u vodi, lagani šum i igra svijetla, to je neprocjenjivo“, kaže nam Vito.
Vito Padovan
U moru često pliva i u studenom jer je hladna voda zdrava. Zbog toga je i lako podnio niske temperature kojima se izložio na fantastičnom tretmanu koji odnedavno možemo napraviti u Poliklinici Estera, a to je krioterapija tijela u kriokomori. Tretman je odlična dopuna brizi o tijelu jer niske temperature (od -100 ºC do -170 ºC) u kratkom vremenu (1–3 min) i sigurnim uvjetima, ubrzavaju metabolizam, potrošnju kalorija, pojačava se cirkulacija krvi i proizvodnja hormona te se jača imunološki sustav. „Tko želi početi prakticirati izlaganje niskim temperaturama, neka prvo proba s krioterapijom tijela u kriokomori“, savjetuje Vito uz poznati široki osmijeh koji privlači poglede. Ali, samozatajan je i jednostavan, više voli svoj korčulanski mir, pogled na more i ribu nakon picigina s prijateljima.
Vito Padovan
Nakon uspješne sportske karijere, kao državni reprezentativac i nositelj niza trofeja i uspjeha s europskih i svjetskih prvenstava, Vito se umirovio u 45. godini. Uspjehe je stavio na stranu, ego ga nije obuzeo, a ipak je zadovoljan: „Kada radiš posvećeno ono što voliš, nemaš ni jedan radni dan – i to je najveći uspjeh. Meni je vaterpolo bio igra, užitak i zabava uz duge i teške treninge, koji su sastavni dio profesionalnog sporta.“
Vito Padovan
Vaterpolo mu je omogućio da obiđe gotovo cijeli svijet. U Italiji je naučio talijanski, a tada je dobio i ponudu da se počne baviti manekenstvom. Izgledom podsjeća na Sicilijanca pa ga je zapazio tim Dolce & Gabanne. „Bio sam prirodan i muževan, onakav kakav jesam, nisam se nikad prenemagao, to im se svidjelo.“ Uz manekenstvo idu poznate osobe kao i buran noćni život, upoznao je Naomi Campbell i Nadiu Oerman, a zanijemio je kad je uživo vidio Monicu Bellucci.„Na snimanje je došla bez trunke šminke, samo svježe oprane kose, i kada se pojavila nisam je mogao prestati gledati. Bio sam očaran.“
Vito Padovan
„Ako je nešto interesantno i dobra je priča, i danas bih prihvatio slične manekenske poslove, premda mi to nije primarno“, kaže Vito. I dalje voli izlaske i zabavu, kojih se često u mladosti zbog sporta morao odreći. Ni danas ne može prežaliti koncert Iggyja Popa na koji mu trener nije dozvolio da ode. Voli koncerte i live nastupe, glazba mu je bitna, kao što i ljude više voli upoznati uživo nego na društvenim mrežama, koje ionako ne koristi. Nije tip od tipkanja, sa ženama voli kontakt uživo zato što je razgovor uživo puno spontaniji i prirodniji. „Tek onda mogu osjetiti odgovara li mi netko zaista“, kaže Vito.
Vito Padovan
Takav je i sam: jednostavan i spontan. Premda voli skrivene plaže gdje ga nećemo naći, možda ga sretnemo opet u Poliklinici Estera. Bilo bi nam drago.
U svijetu luksuzne njege, gdje se estetika i znanost spajaju kako bi pružili izvanredno iskustvo za kožu i kosu, postoje proizvodi koji odražavaju vrhunac stručnosti, elegancije i inovacije. Među takvim draguljima nalaze se kreacije brendova poput Philip B, Biologique Recherche, Leonor Greyl i Environ, koje redefiniraju pojam sofisticirane osobne njege i pretvaraju svakodnevne rituale u trenutke istinskog luksuza.
Postoje proizvodi koji nastaju u laboratorijima, i oni koji se rađaju iz uspomena. Huile Secret de Beauté iz kuće Leonor Greyl pripada ovoj drugoj, rijetkoj kategoriji – onoj u kojoj se obiteljska tradicija, znanje o prirodnim uljima i suvremeni lifestyle susreću u jednoj elegantnoj bočici. Njegova priča započinje mnogo prije nego što je postao beauty ikona, u intimnom ritualu jedne obitelji i ljetnim putovanjima koja mirišu na sunce, more i bezbrižnost.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.