Svi se mi borimo s podočnjacima, bilo zbog svakodnevnih životnih izazova poput umora i alergije ili zbog svijetle puti ili zato što smo ih jednostavno naslijedili. Što god da ih je izazvalo, rješenje je isto i vrlo jednostavno – Vitamin C!
Vitamin C ima ključnu ulogu u borbi protiv tamnih kolutova ispod očiju. Ovaj vitamin je poznat po tome što pridonosi ujednačavanju tena i smanjenju hiperpigmentacije, po tome što pomaže stvaranju kolagena za čvršću kožu, nježno je budi i magično ublažava bore, čineći kožu svježom i blistavom. Zato su kreme s ovim vitaminom vrlo efikasne u borbi s podočnjacima. Idealno je imati barem jednu u svakodnevnoj rutini!
Provedene su brojne kliničke studije o djelovanju vitamina C na kožu. Ispostavilo se da je čudotvorac kad je koža u pitanju, osobito za osjetljivu kožu ispod očiju i tamne kolutove koji se stvaraju zbog umora, alergija, stresa, dehidratacije ili jednostavno genetike.
Zamislite sad ovo: svježe, sočne naranče pune vitamina C, iscijeđene i skrivene u bočici Anew kreme za područje oko očiju beauty kompanije Avon! Uz kompleks vitamina C ova krema sadrži i antioksidante koji spojeni stvaraju nepobjedivi duo. Ova divna krema ne samo da se bori protiv tamnih kolutova ispod očiju i hiperpigmentacije, već osvježava kožu poput jutarnjeg sunca.
Već pri prvom nanošenju koža izgleda osvježeno i odmorno, a poslije samo sedam dana redovnog korištenja dosadni i uporni podočnjaci blijede. Uvjerite se i sami u moći ovog čarobnog vitamina i dozvolite vašoj koži da se probudi uz savršenu dozu vitamina C!
Potražite novu Anew kremu za područje oko očiju s vitaminom C u Avonovom katalogu po cijeni od 12,50 €. Više detalja pronađite u Avonom katalogu.
O kompaniji Avon:
Avon se već 137 godina bavi ljepotom na drugačiji način. Avon je kompanija koja spaja ljude, koristeći snagu ljepote kako bi transformirao život žena na bolje. Milijuni nezavisnih Avonovih zastupnika diljem svijeta prodaju ovaj poznati brend putem svojih društvenih mreža/kanala, gradeći vlastito beauty poslovanje u kojem slobodno raspolažu svojim radnim vremenom. Avon se zalaže za rodnu ravnopravnost, osluškuje potrebe žena, glasno govori o problemima i potiče pozitivne promjene. Preko Avona i Avon fondacije donirano je više od 1,1 milijarde dolara, s fokusom na borbu protiv nasilja nad ženama i raka dojke. Dio je grupe Natura & Co. Saznajte više na www.avonworldwide.com.
Nema ljepšeg prizora od djece koja se bezbrižno igraju pod suncem, s osmijehom na licu i pijeskom među prstima. No ono što mnogi zaboravljaju je da upravo tada, dok uživamo u tim malim trenucima sreće, dječja koža trpi nevidljive, ali itekako stvarne udarce.
Lipanj nas svake godine iznova podsjeti koliko se brzo pretvaramo u ljetne verzije sebe – lakše, vedrije, neopterećenije. Svi planovi odjednom mirišu na sol, koktele i avanturu, a naš neseser postaje pravi mali spas u bočici. I baš zato je ovo idealan trenutak da osvježimo svoju beauty rutinu i pronađemo proizvode koji prate ritam sunčanih dana – lagani, učinkoviti, mirisni i multifunkcionalni.
Crveni ruž na glasu je kao beauty superjunak koji podiže raspoloženje, a pjevačica Franka Batelić na Instagramu je otkrila koja joj je nijansa najdraža.
Sunce nas raduje, ali ostavlja tragove — tamne mrlje, neujednačen ten i prerano starenje. Hiperpigmentacije sve su češći estetski problem, a javljaju se u svakoj dobi — pod utjecajem UV zračenja, hormonalnih promjena ili jednostavno kao posljedica starenja.
Sunce je naš vječni saveznik jer podiže raspoloženje, potiče sintezu vitamina D i daruje koži zdrav, blistav izgled. No, sunčeva svjetlost sa sobom nosi i rizike, osobito kada pretjeramo s izlaganjem bez odgovarajuće zaštite. Fotostarenje, hiperpigmentacije, dehidracija, pa čak i ozbiljne kožne promjene poput raka kože, mogu biti posljedice neodgovornog uživanja u suncu. Lice je izloženo UV zrakama tijekom cijele godine, stoga je u fokusu kada govorimo o prevenciji.
Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., nastavlja donositi vrhunsku tehnologiju u domove diljem svijeta, povezujući inovacije u kućanstvu s najuzbudljivijim trenucima svjetskog sporta.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
U kraljevskim krugovima, gdje se svaki detalj pomno bira, iza kulisa stoji niz predanih profesionalaca koji oblikuju dojam – a jedan od njih bila je i Natasha Archer, žena kojoj je princeza Kate vjerovala više nego ikome kad su u pitanju stil, protokol i svakodnevna organizacija. No, nakon punih 15 godina lojalne službe u kraljevskoj kući, Natasha – poznata prijateljima kao “Tash” – odlučila je zatvoriti jedno poglavlje i započeti novo, poduzetničko.