Slavna tvrtka još slavnije Gwyneth Paltrow trenutno se nalazi u pravnim problemima. U javnost je izašla vijest da je Goop pod tužbom za kršenje prava. Uz povremenu lošu recenziju i šokove koje bi Gwyneth u javnosti izazvala svojim dosad neviđenim proizvodima (lascivnih naziva), tvrtka Goop do sada je uglavnom bila na dobrom glasu, no ova situacija mogla bi dovesti do niza sličnih optužbi.
Evo što sve znamo!
Goop pod tužbom za kršenje autorskih prava
Brend Goop Gwyneth Paltrow reklamira se kao “wellness borac” za seksualno zdravlje žena, a sada je optužen zbog kršenja autorskih prava.
Goop, čije su seksualne igračke i *ona* svijeći s mirisom vagine poznate gotovo kao i fluid sa zaštitnim faktorom za lice, mogle bi naštetiti brendu.
Prema Business Insideru, tvrtka za seksualni wellness pod nazivom Good Clean Love Inc. tužila je Goop zbog kršenja autorskih prava za naziv “GOOD. CLEAN. GOOP”.
Zaštitni znak je prijavljen 2023. kako bi podržao nove proizvode iz kolekcije “kozmetike i dodataka prehrani”Gwyneth Paltrow. Ipak, kad je glumica i poduzetnica pod isti slogan odlučila uvrstiti i proizvode za promoviranje seksualnog zdravlja, došlo je do problema jer je tako stvorila sukob s brendom Good Clean Love Inc.
GOOP otkako je osnovan 2008. godine niže same uspjehe, no ova bi tužba Gwyneth Paltrow mogla koštati puno novca.
Kako bi zaštitio svoje ime i profit, Good Clean Love. Inc je 28. ožujka podnio tužbu za kršenje autorskih prava kako bi “spriječio katastrofalnu situaciju”.
Kako reagira Goop pod tužbom?
Sama Gwyneth Paltrow nije htjela ništa komentirati, a i njezini glasnogovornici bili su suzdržani.
Evo što su rekli u objavi za javnost:
“Goop obično ne komentira sudske sporove koji su u tijeku, ali s obzirom na optužbe, želimo da bude jasno da smatramo da je ova žalba neosnovana. Tržište je zasićeno robnim markama s nazivom “dobro, čisto”. Goopov ‘good.clean.goop’ dostupna je linija za njegu kože, tijela i wellnessa koja se prodaje u Targetu i Amazonu, a robna marka Goop poznata je po tim proizvodima. Stoga vjerujemo da će potrošači razlikovati Goop od mnoštva drugih “dobro čistih” proizvoda na tržištu. Stojimo iza naših proizvoda i ponosni smo što smo bili pionir u pokretu čiste ljepote.”
Sunce je naš vječni saveznik jer podiže raspoloženje, potiče sintezu vitamina D i daruje koži zdrav, blistav izgled. No, sunčeva svjetlost sa sobom nosi i rizike, osobito kada pretjeramo s izlaganjem bez odgovarajuće zaštite. Fotostarenje, hiperpigmentacije, dehidracija, pa čak i ozbiljne kožne promjene poput raka kože, mogu biti posljedice neodgovornog uživanja u suncu. Lice je izloženo UV zrakama tijekom cijele godine, stoga je u fokusu kada govorimo o prevenciji.
U današnje vrijeme njega kože više nije ograničena samo na površinske tretmane. Zahvaljujući napretku znanosti, moguće je djelovati dublje, odnosno sve do razine stanica.
Na dodir nježno, u učinku moćno - L'ADRIA LIP OIL donosi čistu čaroliju mora. Prirodni morski sastojci bude mekoću, sjaj i osjećaj ljeta u svakom sloju. Usne koje ljube poput valova.
Ove sezone Jana Nails donosi najtraženiju kolekciju trajnih lakova koja briše pravila i daje ti slobodu da mijenjaš uloge kako god poželiš - jer svaki dan biraš svoju priču!
Zamislite trenutak potpunog sklada – kada su um i tijelo u harmoniji, a koža blista kao odraz unutarnje ravnoteže. Ljepota nikada nije bila samo površinska; ona odražava sve što osjećamo, proživljavamo i način na koji brinemo o sebi. Znanost nam danas otkriva nešto fascinantno: starenje kože ne ovisi samo o genetici. Naša okolina, način života, stres i rutina koju biramo igraju ključnu ulogu u tome kako se ona mijenja kroz vrijeme.
Ako ste i vi u posljednje vrijeme scrollali društvenim mrežama i naletjeli na kadar koji ste morali gledati više puta – ne brinite, niste jedini. On je jedan od najseksi domaćih izvođača, glazbena nada koja već sad stvara hitove koje pjevamo uglas, a pri tom izgleda kao da je upravo sišao s naslovnice modnog časopisa. ToMa, pravim imenom Tomislav Marić, ne prestaje osvajati – i ušima i očima. I da, iako ga vole svi, jasno je da se baš muška publika osobito često javlja s komentarima – i to vrlo entuzijastično. No, tko bi im zamjerio?
Ako postoji čovjek koji zna kako nasmijati regiju, izazvati salve smijeha i istovremeno ostati šarmantan do kosti – to je Dalibor Petko. U svijetu domaćeg showbusinessa gdje je sve već viđeno, Petko je vječna svježa doza kreativnosti, a sada je, čini se, uspio ono što mnogima nije pošlo za rukom – ukrotiti najseksi Balkanca, Stefana Zdravkovića, poznatijeg kao Princ od Vranja. Ili barem pokušava. Na svoj, urnebesan način.