Slavna tvrtka još slavnije Gwyneth Paltrow trenutno se nalazi u pravnim problemima. U javnost je izašla vijest da je Goop pod tužbom za kršenje prava. Uz povremenu lošu recenziju i šokove koje bi Gwyneth u javnosti izazvala svojim dosad neviđenim proizvodima (lascivnih naziva), tvrtka Goop do sada je uglavnom bila na dobrom glasu, no ova situacija mogla bi dovesti do niza sličnih optužbi.
Evo što sve znamo!
Goop pod tužbom za kršenje autorskih prava
Brend Goop Gwyneth Paltrow reklamira se kao “wellness borac” za seksualno zdravlje žena, a sada je optužen zbog kršenja autorskih prava.
Goop, čije su seksualne igračke i *ona* svijeći s mirisom vagine poznate gotovo kao i fluid sa zaštitnim faktorom za lice, mogle bi naštetiti brendu.
Prema Business Insideru, tvrtka za seksualni wellness pod nazivom Good Clean Love Inc. tužila je Goop zbog kršenja autorskih prava za naziv “GOOD. CLEAN. GOOP”.
Zaštitni znak je prijavljen 2023. kako bi podržao nove proizvode iz kolekcije “kozmetike i dodataka prehrani”Gwyneth Paltrow. Ipak, kad je glumica i poduzetnica pod isti slogan odlučila uvrstiti i proizvode za promoviranje seksualnog zdravlja, došlo je do problema jer je tako stvorila sukob s brendom Good Clean Love Inc.
GOOP otkako je osnovan 2008. godine niže same uspjehe, no ova bi tužba Gwyneth Paltrow mogla koštati puno novca.
Kako bi zaštitio svoje ime i profit, Good Clean Love. Inc je 28. ožujka podnio tužbu za kršenje autorskih prava kako bi “spriječio katastrofalnu situaciju”.
Kako reagira Goop pod tužbom?
Sama Gwyneth Paltrow nije htjela ništa komentirati, a i njezini glasnogovornici bili su suzdržani.
Evo što su rekli u objavi za javnost:
“Goop obično ne komentira sudske sporove koji su u tijeku, ali s obzirom na optužbe, želimo da bude jasno da smatramo da je ova žalba neosnovana. Tržište je zasićeno robnim markama s nazivom “dobro, čisto”. Goopov ‘good.clean.goop’ dostupna je linija za njegu kože, tijela i wellnessa koja se prodaje u Targetu i Amazonu, a robna marka Goop poznata je po tim proizvodima. Stoga vjerujemo da će potrošači razlikovati Goop od mnoštva drugih “dobro čistih” proizvoda na tržištu. Stojimo iza naših proizvoda i ponosni smo što smo bili pionir u pokretu čiste ljepote.”
Ako ove godine želite poklon koji izgleda luksuzno, miriše predivno i donosi čisto zadovoljstvo onome tko ga primi, L’Occitane ima odgovor: raskošni blagdanski poklon-setovi koji spajaju provansalski šarm, prirodnu njegu i bezvremenski stil.
Ovih blagdana Dior poziva na ulazak u svijet koji briše granicu između stvarnosti i mašte te na uranjanje u raskošnu viziju ljepote oblikovanu poput čarobnog spektakla pod imaginarnim šatorom snova koji se otvara pred nama kao pozornica ispunjena bojama, svjetlucavim efektima i sugestivnim prizorima koji nas odvode daleko od svakodnevice. U tom simboličnom prostoru Peter Philips, kreativni direktor Diorova make-upa, stvara scenografiju nadahnutu cirkuskom poetikom te priziva uspomene iz djetinjstva, bljeskove reflektora i iluzionističku igru sjena kako bi usmjerio pogled prema ljepoti koja ne poznaje granice. On ističe kako je cirkus oduvijek predstavljao nepresušan izvor inspiracije jer u sebi nosi bezbrižnu energiju mađioničara, akrobata i hodača po žici te podsjeća na trenutke u kojima smo, kao djeca, bez daha promatrali njihove pokrete.
U svijetu njege kože, gdje tražimo savršeni balans između trenutnog sjaja i dugoročne brige, rijetko koji proizvod uspijeva spojiti ugodnu primjenu i vidljive rezultate. FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel maska jedan je od tih proizvoda koji obećava transformaciju kože u samo nekoliko minuta. Tanki hidrogel, proziran i gotovo neprimjetan na licu, prianja poput druge kože i omogućuje da svi aktivni sastojci dubinski njeguju kožu, ostavljajući je glatkom, hidratiziranom i blistavom.
U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno susreću znanost i ritual ljepote, rijetki proizvodi uspiju spojiti visoku učinkovitost i ugodnu upotrebu. L’Adria Vitamin C Ritual serum jedan je od tih rijetkih primjera. Njegova inovativna formula, dvofazna i aktivira se tek pri pomiješanju prije nanošenja, pruža maksimalnu stabilnost i djelotvornost vitamina C. Za kožu to znači više sjaja, ujednačen ten i osjećaj mekoće koji traje cijeli dan.
U svijetu koji neprestano traži ravnotežu između prirodne ljepote i sofisticirane njege, pronalazak idealne dnevne rutine za kožu više nije luksuz, već svakodnevna potreba. Vichy, poznat po spoju dermatološke ekspertize i inovativnih formula, donosi rješenja koja će zadovoljiti i najzahtjevnije, one koji traže dubinsku hidrataciju, ali i one koji žele obnavljanje i učvršćivanje kože u fazama života kada promjene postaju neizbježne.
Noć je trenutak koji pripada samo nama, čaroban trenutak predaha od užurbanog života, put kojim dopuštamo sebi da se prepustimo snovima i doživimo potpuno ispunjenje. Neke noći su tako vesele da se protegnu u jutro i postanu utjelovljenje slobode i neovisnosti, dok druge, pod nepoznatim nebom, bivaju skraćene zbog vremenske razlike. Bez obzira možemo li u potpunosti iskoristiti ove sate koji se čine suspendiranima u vremenu, SUBLIMAGE L’Extrait de Nuit u svojoj bočici nosi noćno putovanje koje nas vodi do dalekih krajeva svijeta i do najčudesnijeg odredišta – unutarnjeg ja.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.