Jeste li znali da prosječna žena u životu “pojede” oko 4 kg ruža za usne? Dok nosimo ruž, dio boje nesvjesno konzumiramo putem hrane, pića ili čak oblizivanja usana. Zato je važno birati ruževe s kvalitetnim sastojcima, objavio je Avon koji je upravo predstavio nove teksture. Avon ruževi obogaćeni su sastojcima koji njeguju, a stižu u bojama kojima je nemoguće odoljeti.
Avon ruževi njeguju usne i pričaju priču o vašem neporecivom stilu
Novi Avon ruževi Ultra su sjajni, mat i kremasti ruževi za usne, obogaćeni su uljem sezama, uljem avokada i vitaminom E, koji pružaju njegu i hidrataciju uz savršenu boju!
Postoji nešto neodoljivo u trenutku kada nanes te ruž. To nije samo promjena boje, to je promjena osjećaja. Nijansa koju odaberete ne ostaje samo na vašim usnama, već postaje dio vašeg stila, vaše energije i vašeg samopouzdanja. Pravi ruž može osvježiti izgled, unijeti dozu sofisticiranosti i učiniti da se osjećate posebno u svakom trenutku.
Novi Avon ruževi stižu uz boje koje pričaju vašu priču
Zamislite moć crvenog ruža, to nije samo nijansa, to je stav. S njim se osjećate snažno, neustrašivo i spremno na sve. Nježne nude nijanse donose suptilnu eleganciju, fuksija daje energiju, dok tamniji tonovi poput tamno crvene ili ljubičaste zrače luksuzom. Svaka boja nosi svoju emociju, a pravi odabir može učiniti da se osjećate nepobjedivo.
Novi Avon Ultra ruž osmišljen je da pruži vrhunsku postojanost i bogatu boju u samo jednom potezu. Zahvaljujući Ultra Color HD tehnologiji i 25% većoj koncentraciji pigmenata, nijanse su izraženije, bogatije i dugotrajnije. Jednim nanošenjem ne mijenjate samo izgled – mijenjate i način na koji se osjećate.
Avon Ultra ruževi pružaju vam savršen završni dodir koji će upotpuniti vaš izgled: Unesite energiju u dan s jarkim nijansama poput narančaste i fuksije.
Osjetite beskompromisno samopouzdanje uz klasičnu crvenu.Nježni nude tonovi isti u prirodnu ljepotu i eleganciju.Duboke boje poput tamno crvene i ljubičaste dodaju notu sofisticiranosti.
Ljepota koja brine o planeti
Uz novu, poboljšanu kolekciju Avon Ultra ruževa, ljepota dolazi u skladu s prirodom. Ruževi su upakirani u pakiranje koje je pogodno za reciklažu, jer prava ljepota nije samo ono što nosimo, već i kako čuvamo svijet oko sebe.
Svaka nijansa nosi svoju priču – pronađite onu koja najbolje oslikava vas!
U svijetu luksuzne njege, gdje se estetika i znanost spajaju kako bi pružili izvanredno iskustvo za kožu i kosu, postoje proizvodi koji odražavaju vrhunac stručnosti, elegancije i inovacije. Među takvim draguljima nalaze se kreacije brendova poput Philip B, Biologique Recherche, Leonor Greyl i Environ, koje redefiniraju pojam sofisticirane osobne njege i pretvaraju svakodnevne rituale u trenutke istinskog luksuza.
Postoje proizvodi koji nastaju u laboratorijima, i oni koji se rađaju iz uspomena. Huile Secret de Beauté iz kuće Leonor Greyl pripada ovoj drugoj, rijetkoj kategoriji – onoj u kojoj se obiteljska tradicija, znanje o prirodnim uljima i suvremeni lifestyle susreću u jednoj elegantnoj bočici. Njegova priča započinje mnogo prije nego što je postao beauty ikona, u intimnom ritualu jedne obitelji i ljetnim putovanjima koja mirišu na sunce, more i bezbrižnost.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.