Ovako izgleda beauty proizvod s listom čekanja od 45 000 ljudi: Po čemu je poseban?
Sitan ali dinamitan - stick s teksturom gumenih bombona dolazi u 4 boje, a nagoviješta beauty trendove u kojima ćemo uživati nadolazećeg proljeća.
08 veljače 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako ste mislili da će ružičasti i rumeni obrazi u stilu Strawberry djevojke u 2024. godini izaći iz mode, razmislite ponovno. Jedan od trenutno najtraženijih kozmetičkih proizvoda, o kojem bruje TikTok i poznati ženski portali na licu daje upravo takav efekt te najavljuje još neke beauty trendove. MILK Cooling Water Jelly Tint tek je došao u prodaju, a već je podigao mnogo prašine i rasprodao se u samo nekoliko sati u kozmetičkim lancima Sephora, piše Marie Claire.
Sada se može kupiti na službenoj stranici brenda, no kad je tek bio u najavi, na listi čekanja je bilo čak 45 000 imena, željnih da isprobaju ovo malo čudo kozmetike.
Po čemu je MILK Cooling Water Jelly Tint tako poseban?
Čini se da je brend MILK ovim proizvodom uspio napraviti savršenu marketinšku kampanju jer su društvene mreže preplavljene recenzijama ovog proizvoda, a svi koji vole novitete iz svijeta kozmetike imaju FOMO i osjećaj da ga “moraju nabaviti”.
O čemu je zapravo riječ?
Sam brend svoje nove stickove opisuje kao “prozirne, želatinaste boje za usne i obraze napravljene od hidratantne morske vode i aloe vere zbog čega se boja nadograđuje kao akvarel na licu”. Savršeno za postizanje “glazed make up looka”!
MILK Cooling Water Jelly Tint stiže u četiri boje, crvenoj (“Chill”), ljubičastoj (“Splash”), koraljnoj (“Spritz”) i ružičastoj (“Burst”).
Sam proizvod zaista se migolji poput gumenih bombona i čini se da je upravo to osvojilo TikTok.
Tekstura proizvoda MILK Cooling Water Jelly Tint spaja zabavu s procesom šminkanja
Zbog “migoljave teksture”, ovaj stick izgleda uistinu zabavno, a zbog kvalitetnih sastojaka obrazima i usnama daje pravu dozu transparentne boje, govore djevojke na društvenim mrežama.
S cijenom od 48 dolara baš i nije povoljan, no čini se da je pronašao put do srca svojih kupaca.
Popularnost ovog sticka nagoviješta ne samo popularnost šminke u ružičastim i crvenim nijansama u 2024. već i trend sladunjavih proizvoda koje smo voljeli u dvijetisućitima te kozmetike 2u1 ili 4u1 kao ultimativnog beauty trenda.
Ove sezone Jana Nails donosi najtraženiju kolekciju trajnih lakova koja briše pravila i daje ti slobodu da mijenjaš uloge kako god poželiš - jer svaki dan biraš svoju priču!
Zamislite trenutak potpunog sklada – kada su um i tijelo u harmoniji, a koža blista kao odraz unutarnje ravnoteže. Ljepota nikada nije bila samo površinska; ona odražava sve što osjećamo, proživljavamo i način na koji brinemo o sebi. Znanost nam danas otkriva nešto fascinantno: starenje kože ne ovisi samo o genetici. Naša okolina, način života, stres i rutina koju biramo igraju ključnu ulogu u tome kako se ona mijenja kroz vrijeme.
Cosnova predstavlja novu Sisterlove kolekciju brendova essence & Catrice, stvorenu u suradnji s Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), inspiriranu legendarnim DC superherojima, Supermanom i Wonder Woman. Ove nove kolekcije donose hrabri, neustrašivi i nezaustavljivi duh Supermana i Wonder Woman u svijet ljepote.
Glavni lik Harry Potter filmova, navodno više nema interesa za povratak ulozi nakon što je vidio da u novoj seriji ulogu Severusa Snapea ima tamnoputi glumac Paap Essiedu. Iako nema službene potvrde od Radcliffea, nagađanja su izazvala veliku raspravu o vjernosti originalnoj priči i modernim promjenama.