Nakon turneje kojom je osvojila svijet, Beyonce se bacila na poduzetništvo. Linija za njegu kose Beyonce izaći će već ovaj mjesec, a pjevačica je napokon otkrila i neke detalje.
Kreirala je Instagram profil i službenu stranicu putem koje će prodavati svoju kozmetiku za njegu kose, a doznali smo i da će linija nositi naziv “Cecred!, ali ne i što to znači, premda zvuči slično kao ‘sacred’, odnosno – sveto.
“Njega kose je sveta”, govori Beyonce u prvoj reklami iz koje možemo pretpostaviti da će proizvodi biti namijenjeni ženama raznih etničkih pripadnosti.
Linija za njegu kose Beyonce inspirirana je karijerom majke slavne pjevačice
Poznato je da je Tina Knowles, majka slavne Beyonce, bila uspješna frizerka, a Beyonce je u povodu najave svoje linije za kosu otkrila kako joj je prvi posao bio vezan za metlu i metenje kose u maminom salonu.
Linija za njegu kose Beyonce pod nazivom “Cecred” inspirirana je bogatom karijerom majke slavne pjevačice i svime što je Beyonce od nje naučila o njezi kose.
U reklami nastupa i Blue Ivy
Mamina desna ruka, Blue Ivy, koja je nastupala i na turneji Renaissance kao prateća plesačica, također je dio Beyonceine kampanje za liniju “Cecred”.
U Beyonceinom prepoznatljivom stilu, najava za liniju proizvoda za njegu kose započinje retro isječcima iz salona njezine majke “Headliners Hair Salon”, a miješaju se s današnjim prizorima žena koje njeguju kosu njezinim proizvodima.
Videozapis naglašava svetost iskustva Afroamerikanki u salonu prikazujući različite isječke crnkinja koje komuniciraju jedna s drugom, peru i oblikuju kosu te prikazuju različite prirodne teksture kose. Pojavljuje se i sama Beyonce, ali i njezina kći Blue Ivy.
Linija “Cecred” izlazi 20. 2. 2024. i tada ćemo saznati koje sve proizvode sadrži.