Švedski beauty-tech div, ove godine slavi svoju 10. godišnjicu. Uvijek na čelu inovacija u području tehnologije ljepote i wellnessa, FOREO je cijenjen i voljen među potrošačima i slavnim osobama diljem svijeta zbog svojih intuitivnih, sigurnih i visokoučinkovitih rješenja za njegu kože i tijela koja se mogu uživati u udobnosti vlastitog doma - prava investicija u svakodnevnu brigu o sebi.
U 2023., FOREO ne samo što slavi desetljećekao lider u beauty-tech i skin-tech industriji, već s radošću dočekuje iduće desetljeće s revolucionarnim inovacijama koje će preoblikovati budućnost ljepote kakvu danas poznajemo.
FOREO je proizašao iz vizionarske ideje svog osnivača Filipa Sedića još 2013. godine, s lansiranjem nove, sada slavne te najprodavanijeLUNA kolekcije, koja je klinički dokazano učinkoviti uređaj namijenjen za masažu i čišćenje lica. Ova revolucionarna i višenamjenska linija ultra-higijenskih uređaja s neusporedivim rezultatima nije samo zauvijek promijenila način razmišljanja o čišćenju lica, već je također pružila održivo riješenje za optimizaciju limfne drenaže, cirkulacije krvi i apsorpcije njege kože i njezinih aktivnih sastojaka.
Zahvaljujući popularnom i inovativnom dizajnu, iznimno izdržljivim materijalima bez potrebe za zamjenskim glavama ili dnevnim punjenjem, ultra-mekom i ultra-higijenskom silikonskom materijalu te patentiranim FOREO tehnologijama, posebno prepoznatljivoj T-Sonic pulsnoj tehnologiji: ova fenomenalna inovacija je otvorila put beauty-techu, uspješno prolazeći test vremena. Nije samo jedan od najprodavanijih beuty-tech uređaja na tržištu, već će i nastavit dominirati scenom u idućem desetljeću.
Kolekcija LUNA se tijekom godina proširilia i inovirala, sve do najnovije FOREO LUNA 4 linije, koja je također obilježila ulazak švedkog beauty-tech brenda u segment njege tijela sa LUNA 4 body četkom namijenjenom za piling i toniranje tijela. Cijela kolekcija sija sa svojim klinički dokazanim rezultatima: dubinsko i nježno čišćenje koje uklanja 99% prljavštine, višak sebuma, bakterije i ostatke šminke s kože. Osim toga, potpuno novi uređaj za njegu kože LUNA 4 Plus uključuje, uz već poznate T-sonic pulsacije,tehnologiju grijanja crvenim LED svjetlom, NIR LED svjetlo i tehnologiju mikrostruje za toniranje, što pruža tretman čišćenja i revitalizacije lica kakav dosad nije viđen – sve je prilagodljivo putem FOREO For You aplikacije.
Foreo
Slavna LUNA kolekcija, nagrađivana i omiljena među slavnima diljem svijeta, dokazuje kako FOREO i dalje uspješno ruši standarde industrije, pružajući izuzetne preformanse i neusporedivu trajnost rezultata.
FOREO-ve inovacije nisu stale na tome; naprotiv, tijekom godina su se uzdigle s dolaskom novih, vizionarskih linija. Prije svega, tu su FOREO UFO linija i nedavni FOREO UFO 2 uređaji, osmišljeni kako bi maksimizirali učinke i blagodati maski za lice – do danas čak 17 različitih vrsta – zahvaljujući naprednim tehnologijama poput T-sonic pulsacija, termoterapije, krioterapije i LED svjetala punog spektra.
FOREO-v beauty-tech put nastavio se ulaskom još jedne iznimno voljene i najprodavanije linije koja je doslovno osvojila svjetsko tržište: FOREO BEAR, mali i moćni beauty-tech gadget za izvođenje vježbi lica i postizanje neinvazivnog podizanja lica u udobnosti vlastitoga doma, zahvaljujući tehnologijama mikrostruje i T-sonic pulsacija, kao i jedinstvenim, patentiranim novim implementacijama kao što je Anti-Shock System.
Dolazeći do danas, evolucija FOREO-a je uzela novi, uzbudljivi smjer s rođenjem novog branda pod svojim krilom: FAQ Swiss, novi švicarski brend posvećen visokoučinkovitim anti-age rješenjima. Nedavno lansiranje radiofrekvencijskih i elektrostimulacijskih uređaja FAQ 101 i FAQ 102, te obnavljajućih LED maski za lice FAQ 201 i FAQ 202 su jasan dokaz toga.
Igor Spina, generalni direktor za Južnu Europu, komentira: “Naša revolucionarna tehnologija je ono što nas razlikuje od bilo kojih drugih beautytech rješenja na tržištu. Stalna inovacija oduvijek je bila naša snaga, i neprestano se trudimo pružiti napredna, jednostavna i sigurna rješenja našim potrošačima. Svaki dan unapređujemo i ojačavamo iskustvo njege kože potrošača diljem svijeta, koristeći naše Švedske beauty rutine kako bismo maksimizirali rezultate tretmana i učinili ih vidljivima i trajnima.”
FOREO, švedski gigant u beauty-tech industriji, ove godine je otvorio novo poglavlje u svom portfelju rješenja za dubinsku njegu kože, lansirajući potpuno novu liniju kozmetičkih proizvoda za lice i područje oko očiju. Klinički testirana, čista, veganska i cruelty-free formula s visokim udjelom prirodnih sastojaka: ova linija FOREO kozmetike ima sve što je potrebno da postane novi must-have među FOREO obožavateljima diljem svijeta.
Što nam donosi budućnost FOREO-a? Beautytech i kozmetička rješenja za Švedske beauty rutine, osmišljena od strane brenda, će se dalje širiti u nove, neistražene smjerove. I upravo će nove rutine inspirirane švedskim konceptom – intuitivne, učinkovite, integrirane – otvoriti sljedeće desetljeće za ovaj revolucionarni brand.
FOREO je uvijek bio ispred svog vremena u svom sektoru, a sljedeće desetljeće neće biti iznimka. Tehnologije koje nisu viđene dosad i novosti koje će preoblikovati svijet ljepote i wellnessa onako kako ga danas poznajemo i dalje će biti sastavni dio DNK-a brenda. Poslovna strategija FOREO-a oduvijek je bila usmjerena prema potrošaču i njegovim sadašnjim i budućim potrebama: tehnološke i proizvodne inovacije te ulazak u nove kategorije bit će ključ uspjeha u godinama koje dolaze.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.