Dvije hrvatske ljepotice u blagdanskoj kampanji za luksuznu kozmetiku dr. Vivian Estetics
Hrvatske predstavnice na prestižnom natjecanju Miss Universe, Zrinka i Andrea, udružile su snage u snimanju blagdanske kampanje za nagrađivanu kozmetiku s hrvatskim potpisom – dr. Vivian Estetics.
Ovaj poseban projekt, u kojem su blistale u glamuroznim crvenim haljinama, još je jednom istaknuo njihovu prirodnu ljepotu, dodatno naglašenu pažljivo osmišljenim proizvodima doktorice Vivian Jurković.
Kampanja slavi vrhunsku njegu kože kroz proizvode koji su postali sinonim za kvalitetu i luksuz. Anti-age serum, ultra hidratantni booster s hijaluronskom kiselinom, multivitaminska krema za lice, inovativna krema za tijelo, nježni oligo mousse za dubinsko čišćenje – sve ove formule osmišljene su kako bi očuvale mladolikost i zdravlje kože.
“Prirodna ljepota temelj je samopouzdanja svake žene, a ključni saveznik u njezinu očuvanju upravo je visokokvalitetna kozmetika,” istaknula je dr. Jurković, naglašavajući filozofiju ravnoteže između unutarnjeg zdravlja i vanjskog sjaja.
Snimanje blagdanske kampanje proteklo je u svečanom tonu, a Zrinka i Andrea, kao moderne i uspješne žene, pokazale su kako i one vjeruju u važnost njege i očuvanja prirodne ljepote.
Ove ljepotice već godinama koriste proizvode dr. Vivian Estetics, ističući kako su upravo oni ključni za mladolik i zdrav izgled njihove kože.
Blagdani su savršena prilika za darivanje nečega uistinu posebnog. Luksuzna kozmetika s višestrukim nagradama idealan je poklon – ne samo za njegu, već i za pružanje osjećaja luksuza i opuštajuće aromaterapije.
“Božićni poklon može biti odraz ljubavi i pažnje prema onima do kojih nam je najviše stalo” poručuje dr. Jurković, podsjećajući kako prava ljepota proizlazi iz pravilne njege i kvalitetnih proizvoda.
Brend dr. Vivian Estetics prilagođen je suvremenom ritmu života
Proizvodi dr. Vivian Estetics namijenjeni su ženama svih generacija, prilagođeni svakodnevnim potrebama kože u suvremenom ritmu života. Posebna pažnja posvećena je inovativnim formulama koje kombiniraju znanost i prirodu, pružajući neusporedivu njegu. Kampanja s blagdanskim ugođajem savršeno je prikazala filozofiju brenda: prirodna ljepota, potpomognuta vrhunskom njegom, najvažniji je modni dodatak koji svaka žena može nositi.
Pronašli smo idealan beauty proizvod koji donosi luksuznu njegu, prekrasan pigment i dugotrajnu hidrataciju – Colored balzam za usne domaćeg brenda Tinktura. Ako ste sanjali o mekšim, punijim i njegovanim usnama uz dozu sofisticirane boje, a pritom ne želite izdvojiti vrtoglavu svotu za Chanelov balzam, ovo je savršen izbor koji će vas osvojiti na prvo nanošenje.
U 2025. kozmetička industrija morat će smanjiti udio ovog slavnog sastojka u svojim proizvodima, zbog čega će se korisnici okrenuti drugim sastojcima koji bi mogli polučiti slične rezultate.
U srcu Splita, u Vukovarskoj ulici, krije se mjesto gdje se ljepota ne samo njeguje, već i redefinira – Noel Beauty Academy. Iza ovog prestižnog salona i edukacijskog centra stoje supružnici Antonija i Toni Perišić, par koji je strast prema trajnoj šminki pretvorio u umjetnost i podigao Hrvatsku na svjetsku beauty scenu.