Dvije hrvatske ljepotice u blagdanskoj kampanji za luksuznu kozmetiku dr. Vivian Estetics
Hrvatske predstavnice na prestižnom natjecanju Miss Universe, Zrinka i Andrea, udružile su snage u snimanju blagdanske kampanje za nagrađivanu kozmetiku s hrvatskim potpisom – dr. Vivian Estetics.
Ovaj poseban projekt, u kojem su blistale u glamuroznim crvenim haljinama, još je jednom istaknuo njihovu prirodnu ljepotu, dodatno naglašenu pažljivo osmišljenim proizvodima doktorice Vivian Jurković.
Kampanja slavi vrhunsku njegu kože kroz proizvode koji su postali sinonim za kvalitetu i luksuz. Anti-age serum, ultra hidratantni booster s hijaluronskom kiselinom, multivitaminska krema za lice, inovativna krema za tijelo, nježni oligo mousse za dubinsko čišćenje – sve ove formule osmišljene su kako bi očuvale mladolikost i zdravlje kože.
“Prirodna ljepota temelj je samopouzdanja svake žene, a ključni saveznik u njezinu očuvanju upravo je visokokvalitetna kozmetika,” istaknula je dr. Jurković, naglašavajući filozofiju ravnoteže između unutarnjeg zdravlja i vanjskog sjaja.
Snimanje blagdanske kampanje proteklo je u svečanom tonu, a Zrinka i Andrea, kao moderne i uspješne žene, pokazale su kako i one vjeruju u važnost njege i očuvanja prirodne ljepote.
Ove ljepotice već godinama koriste proizvode dr. Vivian Estetics, ističući kako su upravo oni ključni za mladolik i zdrav izgled njihove kože.
Blagdani su savršena prilika za darivanje nečega uistinu posebnog. Luksuzna kozmetika s višestrukim nagradama idealan je poklon – ne samo za njegu, već i za pružanje osjećaja luksuza i opuštajuće aromaterapije.
“Božićni poklon može biti odraz ljubavi i pažnje prema onima do kojih nam je najviše stalo” poručuje dr. Jurković, podsjećajući kako prava ljepota proizlazi iz pravilne njege i kvalitetnih proizvoda.
Brend dr. Vivian Estetics prilagođen je suvremenom ritmu života
Proizvodi dr. Vivian Estetics namijenjeni su ženama svih generacija, prilagođeni svakodnevnim potrebama kože u suvremenom ritmu života. Posebna pažnja posvećena je inovativnim formulama koje kombiniraju znanost i prirodu, pružajući neusporedivu njegu. Kampanja s blagdanskim ugođajem savršeno je prikazala filozofiju brenda: prirodna ljepota, potpomognuta vrhunskom njegom, najvažniji je modni dodatak koji svaka žena može nositi.
Na dodir nježno, u učinku moćno - L'ADRIA LIP OIL donosi čistu čaroliju mora. Prirodni morski sastojci bude mekoću, sjaj i osjećaj ljeta u svakom sloju. Usne koje ljube poput valova.
Ove sezone Jana Nails donosi najtraženiju kolekciju trajnih lakova koja briše pravila i daje ti slobodu da mijenjaš uloge kako god poželiš - jer svaki dan biraš svoju priču!
Zamislite trenutak potpunog sklada – kada su um i tijelo u harmoniji, a koža blista kao odraz unutarnje ravnoteže. Ljepota nikada nije bila samo površinska; ona odražava sve što osjećamo, proživljavamo i način na koji brinemo o sebi. Znanost nam danas otkriva nešto fascinantno: starenje kože ne ovisi samo o genetici. Naša okolina, način života, stres i rutina koju biramo igraju ključnu ulogu u tome kako se ona mijenja kroz vrijeme.
Cosnova predstavlja novu Sisterlove kolekciju brendova essence & Catrice, stvorenu u suradnji s Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), inspiriranu legendarnim DC superherojima, Supermanom i Wonder Woman. Ove nove kolekcije donose hrabri, neustrašivi i nezaustavljivi duh Supermana i Wonder Woman u svijet ljepote.
Rodom iz Makarske, Marko Andrijašević se nakon 15 godina provedenih u Francuskoj vratio kući i pokrenuo Marendologiju - projekt čije fotografije i snimke ljeta u Dalmaciji vraćaju nas u djetinjstvo.