Čisti luksuz: Dugo iščekivana kozmetička linija ugledala svjetlo dana
Vrag nosi Pradu? Od sad i u kozmetičkoj torbici.
03 kolovoza 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
U svijetu luksuzne kozmetike pojavile su se nove zvijezde. Riječ je o novim beauty herojima koje je izbacila kozmetička kuća Prada Beauty, a koje su njihovi fanovi dugo iščekivali.
Kozmetička linija Prada sadrži preparativu i dekorativu
Prada Beauty predstavila je novu liniju u kojoj se nalazi baš sve potrebno za njegu i uređivanje lica: od proizvoda za čišćenje lice pa sve do proizvoda koji mnoge žene nanose tik prije izlaska iz kuće – ruža za usne.
U kolekciji Prada Beauty nalazi se proizvod za čišćenje lica, serum, krema za lice, sjenila za oči i ruževi, ali i najzahtjevniji kozmetički proizvod, puder za lice, koji brojni fanovi jedva čekaju isprobati. Svi se nadaju da bi dodir Prade na licu trebao biti baš poput odijevanja haljine s istim potpisom.
Vjerovali ili ne, na službenoj stranici brenda, svi su puderi po cijeni od 63 eura već rasprodani, i napravljena je lista čekanja.
“Danas Prada preispituje ljepotu. Ponovno osmišljavanje postojećih definicija i očekivanja s avangardnom vizijom ljepote koju aktiviraju tehnologija i kreativnost”, izjava je kojom Prada najavljuje svoju novu, glamuroznu liniju.
Kad je šminka u pitanju, Prada Beauty donosi pregršt toplih, zemljanih boja kao što su smeđa, crvena, narančasta i tamnocrvena, a posebno su atraktivni ruževi osmišljeni uz pomoć najnovijih tehnologija, koji potpuno prekrivaju i dugo traju, a na ustima su laki poput perca.
Ruževi stižu u srebrnim ambalažama, s četvrtastim zlatnim “obručem” na kojem se ističe naziv Prada, a linija preparativne kozmetike smještena je u ambalažu od debelog stakla, sa srebrnim čepovima i crnim natpisima.
Make up s potpisom Prada nastao je u suradnji s vizažisticom Lynsey Alexander, koja ističe kako je u ovoj priči važno naglašavanje prirodne ljepote, a ne maskiranje lica.
Kozmetička linija može se kupiti na službenoj stranici brenda, no moramo vas upozoriti, cijene su paprene i kreću se u rasponu od 30 pa sve do 336 eura.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kako odabrati poklone koji će se pamtiti, a ostati u razumnom budžetu, pitanje je koje se pojavljuje svake godine čim se prve božićne pjesme počnu vrtjeti u pozadini. Dok stojiš nasred trgovine i razmišljaš kako se svaki „savršeni poklon“ pretvorio u nedostižan ideal, jasno je da mora postojati nešto bolje, nešto što nije samo simpatična sitnica već dar koji donosi stvaran užitak. U trenutku kada te uhvati poznata blagdanska panika i pomisliš da si opet bez ideje, gužve postaju sve veće, police se prazne brže nego što se pojede porcija fritula, a vrijeme nezaustavljivo curi. Pritom se samo želiš sjetiti svih dragih ljudi, pronaći nešto lijepo i smisleno te pritom ne izgubiti živce, energiju i pola dana lutajući uokolo.
Još je samo nekoliko dana do najljepšeg dijela godine, vremena darivanja pažnje, osmijeha i malih radosti najdražima. I svi dobro znamo onaj tihi strah: hoće li naši pokloni zaista razveseliti one koje volimo?
Hladno vrijeme, niska razina vlage i grijani prostori tijekom zimskih mjeseci stvaraju izazovne uvjete za kožu stopala. Budući da je koža na stopalima prirodno deblja i siromašnija lojnim žlijezdama, sklona je bržem isušivanju, zadebljanju i pucanju, osobito kada su izložena promjenama temperature i nepropusnoj obući. Zbog toga je redovita i ciljana njega stopala zimi ključna za očuvanje njihove mekoće, elastičnosti i zdravog izgleda.
Globalni beauty lider donosi hrvatskim kupcima ekskluzivne brendove, profesionalne usluge i inovativno iskustvo kupnje, uz otvorenje prve trgovine u Zagrebu te lansiranje webshopa i mobilne aplikacije.
“Hoću li ove godine pogoditi s odabirom dobrog poklona ili će sve završiti s onim ‘hvala, nisi trebala’ dok u sebi već razmišlja kome će ga proslijediti?”
Zima bez suhe kože više nije privilegija, nego rezultat promišljene njege koja prati ritam hladnih mjeseci i odgovara na tihu potrebu naše kože za toplinom, zaštitom i obnovom. Kako se temperature spuštaju, a zrak postaje sve suši, koža reagira osjećajem zatezanja i nedostatkom elastičnosti, kao da gubi vlastiti glas pod slojevima vune i termo odjeće. Iako skrivena, ona ne prestaje govoriti: traži vlagu, traži umirivanje i traži njegu koja će joj vratiti prirodnu snagu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.