Make up linija kuće Celine toliko je prestižna da će započeti izbacivanjem samo jednog ruža
Kultna francuska modna kuća Celine pridružila se brendovima visoke mode koji u svojoj ponudi nude i make up.
14 ožujka 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Modni brendovi kao što su Chanel, Tom Ford i brojni drugi već su odavno zaplovili u kozmetičke vode, a sada će im se pridružiti i kultna modna kuća Celine. Šminka Celine predstavljena je na pariškom Tjednu mode, u vrijeme prikazivanja kolekcije za sezonu jesen/zimu 2024/2025. Posjetitelji revije već su imali prilike vidjeti ruž u boji La Peau Nue, koji će sve zaljubljenice u estetiku modne kuće Celine moći kupiti tek 2025. godine.
Evo što smo doznali o profinjenom make upu kojim Celine namjerava osvojiti tržište luksuzne šminke.
Šminka Celine nastavlja se na mirisnu priču poznate francuske kuće
CELINE Beauté uskoro će predstaviti make up kolekciju u skladu sa svojom vizijom ljepote. Kuća je prvi put ušla u svijet kozmetike lansiranjem kolekcije mirisa 2019., koju je vodio Hedi Slimane, kreativni direktor za Celine.
Novost vezana uz make up otkrivena je u kratkom filmu koji je prikazan tijekom izlaganja modne kolekcije pod nazivom “La Collection de l’Arc de Triomphe”.
Brend planira lansirati kolekciju proizvoda za usne pod nazivom “Le Rouge CELINE” u siječnju 2025. U kolekciji će se naći čak 15 nijansi satenskih ruževa za usne, a jednu od njih, u nijansi “La Peau Nue”, nosili su modeli u spomenutom filmu.
Samo jedan ruž najavit će beauty priču pod nazivom “šminka Celine”
Slavni francuski brend odlučio je napraviti nešto zanimljivo pa je predstavljanje kompletne linije najavio za nadolazeću godinu, no prvi ruž “Rouge Triomphe” u prodaju će izaći već u rujnu.
Modna kuća će svake sezone uz svoje modne kolekcije izbaciti nove proizvode poput balzama za usne, maskara, tuševa za oči, olovaka za oči, pudera u prahu, rumenila i lakova za nokte.
Ljeto nas zove na opuštanje, ali i na male beauty rituale koji nas prate kroz svaki sunčan dan – od jutarnjih mirisnih momenata do večernjih make-up osvježenja. Bez obzira na to planirate li bijeg na more, vikend u gradu ili večernje šetnje uz rivu, jedno je sigurno: pravo je vrijeme za dobar beauty shopping!
Jennifer Lopez ponovno je zapalila Instagram – ali ne plesnim pokretima, već iskrenim odgovorima na komentare koji pod znak pitanja stavljaju autentičnost njezine kozmetičke linije JLo Beauty. Nakon što je brand lansiran 2021., bilo je onih koji su sumnjali koristi li ga sama Jennifer ili je riječ tek o još jednom celebrity projektu bez stvarne vrijednosti.
Šuškanja su se pretvorila u uzbuđenje – od 31. srpnja u prodaji je novi parfem koji će promijeniti vašu predodžbu o slavnim mirisima. Najnježniji i najromantičniji do sada, Plush Vanilla donosi aromu koja mami osjećaje i budi najskrivenije uspomene.
Kad pomislimo na ljetne mirise, u glavi nam se najčešće pojavljuju lagane note citrusa i osvježavajuće naznake morske soli. No Armani ovaj put ruši ustaljene okvire – novi parfem Cuir Nu donosi sasvim drugačiju priču. Ovaj miris nije za svakoga jer ne traži da bude tek prolazni povjetarac ljeta, već da ostane duboko utkan u kožu i duh, poput skrivene tajne koju samo rijetki znaju čuti.
Nema ljepšeg prizora od djece koja se bezbrižno igraju pod suncem, s osmijehom na licu i pijeskom među prstima. No ono što mnogi zaboravljaju je da upravo tada, dok uživamo u tim malim trenucima sreće, dječja koža trpi nevidljive, ali itekako stvarne udarce.
U svijetu u kojem se modni statementi ne govore – nego žive – Marko Grubnić ponovno je dokazao zašto s pravom nosi titulu jednog od najstiliziranijih muškaraca domaće scene. Na nedavnom večernjem izlasku u ambijentu okupanom neonskim svjetlima, Marko je zablistao u besprijekornom bijelom odijelu koje je, iako minimalističko, bilo sve samo ne dosadno. No, prava zvijezda ovog looka bila je – ogrlica. Ali ne bilo kakva. Riječ je o ekskluzivnoj long necklace - Metal & lambskin, gold & black ogrlici modne kuće Chanel, modnom trofeju za kojim uzdišu sve fashionistice – i to s dobrim razlogom.