U svijetu mode zajedničke suradnje između brendova najčešće se dogode iz strasti prema dizajnu, zajedničkom ukusu i estetici. Takva priča razvila se i kroz suradnju brendova Love, Ana i La Jupe. Produkt dizajnerica Ana Tevšić Nauković i dizajnerica Sanja Dujmović koja stoji iza La Jupe kreacijaveć su nekoliko godina povezane, a njihova suradnja sada se nadopunjuje jedinstvenim spojem njihovih vizija i ljubavi prema modi.
Već prepoznatljiv simbol La Jupe kolekcije je haljina Alina koja svojim raskošnim i elegantnim izgledom već neko vrijeme vlada modnom scenom, dobila je novu verziju zahvaljujući zajedničkoj suradnji Love, Ana i La Jupea. Haljina Alina sastavljena od čak 11 metara materijala bila je poseban zadatak za dizajnere jer je zahtijevala posebnu vještinu izrade. Haljina sada dobiva novo ruho u osvježenoj i unaprijeđenoj verziji koja će ekskluzivno biti predstavljena u izlogu Love, Ana studia koji se nalazi na adresi Dežmanova ulica 4.
Nova verzija haljine Alina odiše elegancijom i romantikom. U nježnom puder roza tilu, prošaranom sjajnim crvenim zvjezdicama, naglašena je ženstvenost koja je postala zaštitni znak Love, Ana i La Jupe suradnje. Volan iznad grudi dodatno ističe eleganciju haljine dok nabrani volani na tkanini stvaraju iluziju pokreta i dinamike dajući joj volumen i lepršavost.
Osim haljine Alina, u izlogu su izloženi i prekrasni buketi-vaze inspirirani zamotanim buketima cvijeća. Za ovu posebnu kreaciju, zaslužna je Lana iz Tulip studija, koja je svojom vještinom bojenja i tematskim pristupom savršeno upotpunila estetiku La Jupe i Love, Ana dizajna.
U svijetu u kojem su suradnje često vođene isključivo komercijalnim interesima, Love, Ana i La Jupe ističe se svojom istinskom emocionalnom povezanošću i strasti prema umjetnosti odijevanja. Ova suradnja nije samo modni događaj, već i priča o ljubavi, estetici i prijateljstvu. Njihova zajednička strast prema ljepoti i detaljima dizajna čini suradnju vrlo posebnom i inspirativnom za sve ljubitelje mode.
Zamislite ovo: ljetni suton, miris kokica u zraku, društvo ili obitelj uz vas, a na velikom platnu – najsvježiji svjetski i domaći filmski hitovi. Sada zamislite da za sve to plaćate samo 2,50 eura. Ne, nije teaser iz filma – to je stvarnost, i to samo u srijedu, 20. kolovoza, kada CineStar kina diljem Hrvatske otvaraju svoja vrata za najpopularniju ljetnu filmsku akciju godine.
Ako postoji savršen trenutak za obnovu garderobe – to je sada. FINAL SALE u Fashion&Friends i Fashion Company trgovinama donosi završni val ljetnih sniženja koji jednostavno ne smiješ propustiti. Od 11. kolovoza, police i vješalice pune su must-have komada po cijenama koje će te natjerati da preispitaš svoje modno strpljenje.
Na ovogodišnjem Tjednu mode u Kopenhagenu svjetla reflektora bila su usmjerena na modnu priču koja briše granice između tradicije i inovacije. Publika je svjedočila debitantskoj kolekciji koja ne donosi samo odjeću, već i snažan narativ o povezanosti tijela, uma, duha i emocija.
Ako mislite da je kolovoz rezerviran za opuštanje i kraj ljetnih uzbuđenja, Vodice vas spremno demantiraju. U srcu Dalmacije, kad sunce zađe, grad se pretvara u središte noćnog života – a sve oči (i noge) usmjerene su prema jednom mjestu.
Postoji jedno mjesto u Dubrovniku gdje se povijest, priroda i vrhunska gastronomija susreću na način koji dira sva osjetila. U sjenovitom vrtu renesansnog ljetnikovca Natali, daleko od gradske vreve, mirisi lavande i ružmarina isprepliću se s aromama svježih morskih plodova i začina. To je restoran Natali – destinacija koja se ove sezone piše novim kulinarskim rukopisom.
Pulska Arena ponovno će ovog ljeta postati pozornica na kojoj se pišu glazbene priče za pamćenje. Tony Cetinski, jedan od najcjenjenijih i najdugovječnijih pjevača regije, 30. kolovoza upravo ovdje započinje svoju novu regionalnu turneju #samoljubav2025/26 – i to u gradu u kojem je rođen.
Ljeto na Krku nikada nije bilo uzbudljivije. U srcu otoka, klub Diamond ove je sezone prerastao u apsolutni epicentar zabave na Jadranu, mjesto gdje se spajaju vrhunska glazba, produkcija na svjetskoj razini i noći koje se pamte.
Bezbrižno surfanje na mobilnoj mreži Telemacha ovog će ljeta nekome u ruke donijeti ključeve luksuznog automobila renomiranog njemačkog proizvođača. Naime, u tijeku je zadnji krug velike nagradne igre u kojoj novi korisnici Telemacha mogu osvojiti vrijedne nagrade: Apple iPhone 16, Xiaomi električni romobil te glavnu nagradu – električni Audi Q4 40 e-tron Edition, premium vozilo koje spaja snagu, stil i održivost.